1.689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Fertil efter kastration - hvor længe? Fertil efter kastration - hvor længe?

Mindes at have hørt at hankatte er parringsdygtige x antal uger efter kastration? Er dette korrekt, og hvor længe?

Står nemlig og skal have kat nr 2 - som vil blive kasteret inden ankomst i hjemmet her. Men Tullamore forblir fertil lidt endnu pga udstillinger ( bart mave skind er grimt og ligeledes er nyopererede katte ikke velkomne på udstillinger)

Har ikke på fornemmelsen at Tullamore skulle være kommet i løb endnu, hun snakker konstant hver eneste dag og er lige kælen, og de ting er eneste jeg husker som tegn på løb.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fertil efter kastration - hvor længe?
  • #1   11. sep 2008 Hvor stor vil risikoen mon være i tilfældet her hvor begge katte er fra april måned iår, hankatten er kastreret ca 2 uger før ankomst.
    Og som nævnt har jeg ikke på fornemmelsen at Tullamore skulle være kommet i løb endnu.

For det ville være lidt en "kat(te)strofe, hvis hendes egen bror gjorde hende gravid smiley

• #2   11. sep 2008 Så tager jeg chancen, ellers må Tullamore dælme få et par trusser på der blokere for indgangen smiley

• #3   11. sep 2008 Fåes de i Bjørn Borg? smiley

• #4   12. sep 2008 Står med samme problem.
    Min skal kastreres den 19./9., og han er fra Maj i år, og får en hun katte killing i uge 42, som er 12 uger, når jeg får hende, hun er ikke blevet steriliseret endnu der, vil der ske noget ved det?

• #5   12. sep 2008 Lis - det var godt at høre smiley
    Tænkte også på, hvor når på hun blive steriliseret, er der et bestemt antal uger/måneder, før de må det?

Kommentér på:
Fertil efter kastration - hvor længe?

Annonce