Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øremider og frontline?
  • #1   14. sep 2008 Har du fået konstateret øremider?

• #2   15. sep 2008 Min dyrlæge både bruger og anbefaler det, men det må IKKE være sprayen (spritbasis), men pour-on.
    Endvidere er det vigtigt først at få konstateret, at øremiderne ikke har medført øregangsbetændelse, og at der ikke er læsioner indvendigt på øret ell. hul på trommehinden.

• #3   15. sep 2008 Da vores havde øremider, købte vi stronhold ved dyrlægen.. Det bruges ligesom (og i stedet for) frontline osv.
    (det "tager alt indenvendigt og udvendigt".. utøj, øremider, orm mm)
    Vores fik en kur på tre måneder

• #7   15. sep 2008 Ja det er rigtigt det anbefaler min dyrlæge også ,frontline ,men mod lopper duer det i hvertfald ikke ,for har lige givet hunde og katte for 14 dage siden og der er stadig lopper ,så er der nogen der ved et godt middel mod det ,hørte på et tidspunkt noget om ingefær og hvidløg ,men fik aldrig opskriften skrevet ned ,

• #8   15. sep 2008 Når jeg renser ørene på kattene, så bruger jeg altid Frontline

Sætter vatpindene i et æggebæger hvor der er Frontline i - suge, suge, vender så vatpinden efter brug, så den anden ende også kan suge, suge *S*

• #9   15. sep 2008 Og det er sprayen jeg "ligger" i æggebægeret....

• #10   15. sep 2008 Det ville jeg ikke gøre Anne.
    Sprayen er på spritbasis, og det både irriterer (svier) og udtørrer huden, så den bliver mere skrøbelig. Det kan også medføre, at der dannes mere ørevoks for at kompensere.

Til alm. aftørring af ører ville jeg blot bruge en vatrondel, hårdt opvredet i lunkent vand, men almindeligvis skal man så vidt muligt lade kattens ører være i fred.

• #11   15. sep 2008 Spritten fordamper når den står lidt *S*

Kommentér på:
øremider og frontline?

Annonce