{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder
  • #1   5. aug 2021 Tørfoder har jeg endnu ikke oplevet, at der er sukker i. Til gengæld er der sukker i det meste Royal Canon vådfoder.

    Får katten ikke andet end tørre piller?


  • #2   5. aug 2021 Det var bare det dyrehandleren sagde, hun får også GranataPet vådfoder

  • #3   5. aug 2021 Hils er aldrig rigtigt faldet i mine kattes smag, og ikke det jeg køber.
    Kik på foder hvor der er kød på de første 2 til 3 pladser på indholdslisten, og fortsæt endelig med at give vådfoder, for det er jo bedst, mine har så altid tørkost stående fremme, men jeg blander flere slags, jeg køber aldrig godbidder, indholdet i dem er ikke reguleret som i fuldfoder, så jeg køber en lille pose af et andet foder som godbidder.
    Kik på din pengepung, find ud af hvad du har råd til at købe, og køb det bedste du har råd til, når du også skal tænke på dyrlæge og andre udgifter .


  • #4   5. aug 2021 da jeg var på internat brugte vi hills til internatskattene
    men mine bryder sig ikke om det - hellere ikke de katte som jeg købte via internatet

    men der er mange katte som trives på det
    tænker dog at det vedkommende i dyrehandleren har snakket om har været at der er korn i.

    det er så smag og behag om man vil foder kornfrit
    personligt bruger jeg Royal canin - og dermed ikke kornfrit. min dyrlæge ville ikke anbefale det da de ser flere katte med ender med foderallergi pga netop kornfrit

    men der mange som foder med det

    jeg kender ikke det foder du beskriver
    kan dog sige at det er vigtigt at foder med noget som katten trives på
    magnesiumen skal helst være under 0,1 - især hvis man har hankat
    omsætligheden - altså hvor meget skal en katten have at spise om dagen. jo mere, jo mere affaldsstoffer er der i, og jo mere ender i bakken.

    ja og vigtigst at man skal også kunne betale for det smiley


Kommentér på:
Foder

Annonce