{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp omkring race!!!
  • #1   21. sep 2008 Ved du 100 procent den ene forældre er en russer?

Ellers er det en ren huskat

• #2   21. sep 2008 nej jeg ved ingenting omkring den efter som den bare kom på den bondegård hvor jeg fandt hende og ingen ville kendes ved hende og ingen tatoos eller noget så ved ingenting.

• #3   21. sep 2008 så er der ingen russer i hende hvis det er en gårdkat.. Har slev haft en huskat der lignede en russer med cream pletter

• #4   21. sep 2008 Jeg synes, dyrlægen skulle have vidst bedre end at sig "kun en huskat" smiley
    Huskatte, især de "ægte", er fuldt ud lige så dejlige som både racekatte og blandingskatte.

• #5   21. sep 2008 Hun ligner et pragtfuldt eksemplar af en huskat :o)

• #6   21. sep 2008 Da min kæreste er rimelig kendt indenfor de forskellige katteracer, har han med det samme kunnet se, hvad angår Madonna, at hun er for pæn i pelsen, og med flere karakteristika, efter at have studeret hende, der gør, at det efter hans mening, ikke kan komme på tale med en ren huskat, han behøver ikke nogen stamtavle, eller at overvære en parring for at kunne se, der må være andet end huskat over hende, han hælder selv meget til russian blue, men jeg er selv lidt i tvivl, da jeg ikke selv er voldsomt kendt med de forskellige kattéracer.

• #8   21. sep 2008 prøv at kigge på russian blue racen herinde. Din smukke hsukat ligner overhoved ikke russian blue, der er måske noget russian blue i hendes linier langt tilbage, men hendes farver og hendes ansigtsform er ikke tæt op ad russian blue.

men smuk det er hun godt nok, og godt navn til hende, hun ligner en rigtig dejlig dame, med ben i næsen smiley

• #9   22. sep 2008 Er det ikke ligegyldigt?

Undrer mig altså over hvor tit man ser huskatteejere herinde ønsketænke at der er bare en snert af race i deres kat.

Har du har anskaffet dig en huskat - så elsk den for det, den er.
    Hvis du i virkeligheden hellere vil have en racekat - så køb en racekat smiley

....men ok - det er selvfølgelig både nemmere og billigere at bilde sig selv - og andre - ind, at huskatten så absolut har fine aner og er meget mere (værd) end "bare en almindelig huskat".

• #10   22. sep 2008 Vel talt Katrine!

• #11   22. sep 2008 jeg er nu godt tilfreds med mine huskatte ER huskatte XD Selvom Rottweiler har pletter på mavn gør det ham da ikke til halv bengaler, da ingen af hand forældre er Bengaler *g*

• #13   22. sep 2008 Ja, jeg synes godt nok også der er mange af den slags tråde herinde. "Se min huskat, tror I ikke hun/han er russer/siameser/mainecoon/bengaler/perser/whatever-race??" Godt nok kommer katten fra en gård og er født i en lade, men det er da sikkert meget sandsynligt at den er racekat alligevel.. Nej, det er det ikke. Racekatte er katte hvor begge forældre tilhører samme race og har en stamtavle der bevidner at også deres forældre og bedsteforældre er pågældende race. Sandsynligheden for at der lige er kommet en russian blue med fin pedigree og rene linier forbi, som så lige har hygget sig med en gårdkat, er forbavsende lille, eftersom opdrættere med katteri ikke bare lader deres fertile dyr rende ude og parre sig til højre og venstre. Så halvt racekat er den nok heller ikke.

Hvorfor ikke bare acceptere at man har en dejlig huskat, hvorfor skal man altid forsøge at finde en grund til at der selvfølgelig er race i den? Det forstår jeg ikke. Hvis du ville have en russer, så køb en russer..

• #14   22. sep 2008 Hvis man vil have en racekat eller have at der er en eller anden race i ens kat så køb dog en blanding eller en ren racekat med stamtavle!

• #15   22. sep 2008 Nu ved jeg ikke lige hvor god din kæreste skulle være til at spotte racer ? Selv dygtige opdrættere kan ikke altid lige sætte racer på blandingskatte.

Men hvis du kigger i mit fotoalbum, kan du se min Mors kat Sofie, som ligner din kat på en prik og hun er 100000 % ægte huskat og det er vi stolte af, for dem er der snart ikke mange tilbage af..........

• #16   22. sep 2008 det har overhovedet ike været min mening at støde nogle andre med huskatte, jeg er rigtig glad for min madonna om så hun havde 3 ben og skævt ansigt for den personlighed hun har er gudeskøn. og det har intet med at jeg prøver at gøre hende til noget hun "ikke" er. jeg var bare nyskerie og tænkte at jeg passene kunne sprøger om jeres meninger.

Kommentér på:
hjælp omkring race!!!

Annonce