{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Killing kan ikke Mijave!? :( {{forumTopicSubject}}

frderik kan ikke mijave.
Han har ikk den der normale mijaven, men en meget hæs lyd.
Der kommer næsten ingen lys ud smiley
Han har haft det siden han er blevet født.
Det undrer mig bare lidt, at de andre søskende kan men ikk ham, hvad kan det være?
Håber på at nogle kan svare mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing kan ikke Mijave!? :(
  • #1   22. sep 2008 jeg kan jo ikke sige hvad det kan være kunat min mons kom også kun med sådanen hæs lyd indtil hun hun kom i sin første løbetid så kunne hun altså godt og kan stadig. men vores gamle hankat tarzan er 11 år og har aldrig lært andet end en forkølet miavligende lyd

• #2   22. sep 2008 min freja siger hellere ikke noget ...har hun ikke gjort siden fødsel...vi kan se hun snakker meget ...men det er kun når hun jagter fluer at der kommer nogen sjove lyde der lyder som prutter. Men hun trives jo storartet alligevel selv om der ikke er lyd på *G*

• #3   22. sep 2008 det er en hankat.. ved ikk hvad der er sket smiley

• #4   22. sep 2008 Der behøver jo ikke at være noget i vejen med din kat blot fordi den ikke miawer. Katte har lige som os mennesker forskellige "stemmer" og jeg kan tydelig høre forskel på mine 5 katte's miawen, de fleste af dem meget høje og gennemtrængende.

Jeg havde på et tidspunkt en hunkat der kun kunne "iwse" en anden havde næsten ingen stemme, en tredie kunne kun "knirke"

Så det er meget individuelt hvor højt en kat miawer, så jeg tror ikke der er grund til bekymring. Desuden bruger katten sjældent stemmen til at udtrykke sig over for hianden, de bruger derimod kropssprog. Så selvom din kat skulle være "stum" så vil den sagtens kunne klare sig rent udtryksmæssigt over for evt. artsfæller.

• #5   22. sep 2008 Skriver heller ikk at der er noget i vejen med ham...

• #6   22. sep 2008 det tror jeg altså bestemt ikke du skal ligge noget i.. det er der mange katte der ikke rigtig kan. så kommer de med sådan en sjov lyd engang imellem som skulle forestille et mjiav. men det minder slet ikke om. så længe det ikke ser ud til at gøre ondt hvis han prøver og sige noget tror jeg ikke der er grund til bekymring. du kan jo altid ringe og høre dyrelægen. det koster jo ikke noget og ringe og spørge smiley

og det kan osse være det kommer hen af vejen

Kommentér på:
Killing kan ikke Mijave!? :(

Annonce