{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Killing spiser ikke {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er helt nybegynder herinde, men håber nogle erfarne kan hjælpe.

For 24 timer fik vi den skønneste killing hjem. Han er 13 uger gammel, og at skifte hjem kan selvfølgelig være en stressende oplevelse for sådan en lille fyr.

Vi har dog en udfordring. Han vil ikke spise. Vi har endelig fået ham til at drikke, men mad rører han ikke. Vi fik ham til at spise en smule vådfoder i går aftes, men kort efter kastede han en smule op af det.

Han har været på bakke og er kommet af med nogle fine små pøller, så det ser ikke ud til at han er forstoppet.

Han er meget kontaktsøgende og vil meget gerne kæles, men han virker afkræftet og jeg er derfor bekymret for ham.

Er det normal adfærd fra killinger i den første tid i et nyt hjem, eller bør jeg få en dyrlæge til at kigge på ham?

På forhånd tusind tak for svar.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing spiser ikke
  • #1   12. jul 2023 Det første døgn i nyt hjem har de ikke altid tid at spise/drikke/gå på bakke. Men jeres killibg har været på bakke, så noget må han have spist. Står der både tørfoder og vådfoder fremme til fri afbenyttelse?

    Hvilke forhold kommer killingen fra? Familie? Gård? Internat? eller?


  • #2   12. jul 2023 Han spiste lidt, men efter hans lille opkast virker det som om han helt har mistet appetitten.

    Han har tørfoder til fri afbenyttelse. Han fik en god portion med fra hans famile så han har det han er vant til.

    Vådfoder er fjernet igen pga frygt for allergi, at det er dårligt eller lign.

    Han kom fra en kærlig familie med børn og andre katte. Det er dog lidt roligere omgivelser hos os. Han er inde begge steder