{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Løbetid hele tiden {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Min nuværende Maine Coon (hunkat) har tidligere gået med to andre hunkatte, hvor de kom i løbetid i forlængelse af hinanden og gerne et par gange hver.

Jeg har altid troet at det var fordi at de gik og "gejlede hinanden op, men nu her efter min Maine Coon er kommet med mig har hun været i løbetid 3 gange indenfor 1 mdrs. tid.. Er det normalt? Kan det evt. være at hendes løbetid er i stilstand til tider?

Det er flere år siden jeg har brugt p-piller på en kat, kan I anbefale det fremfor en neutralisering?

Mvh. Katja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid hele tiden
  • #1   22. sep 2008 hvis du ved du vil neutralisere så vil jeg anbefale det fremfor p-piller. hvis du gerne vil avle kan du vælge p-piller til hende. jeg havde det på min gamle kat i et halvt år. men dyrelægen anbefalede mig at jeg ikke gjorde det længere end 1år ..

så vil sige max halvt til helt år, hvis du vil have killinger.. også stop.. ellers neutraliser hende smiley

• #2   22. sep 2008 Synes bare det lyder underligt at hun allerede nu er i en lang løbetid, hun er 1½ år gammel..

Jeg må få hende neutraliseret hurtigst muligt.

• #3   22. sep 2008 ja det lyder lidt underligt . men snak med dyrelægen. hvis du ikke går op i og skulle have killinger vil jeg osse anbefale en neutralisering smiley

• #4   22. sep 2008 HUSK du ikke må neutraliserer mens hunkatten er i løb !!!!!

• #5   23. sep 2008 Der er ikke noget underligt i det når hun er 1½ år gammel, det er meget normalt.

Jeg ville få hende neutraliseret hurtigst muligt, dvs næste gang hun ikke er i løb.

Husk gentagne løbetider uden parring kan give hende livmoderbetændelse, som kan være svær at opdage, og det kan være fatalt for hende.

• #6   23. sep 2008 P-Piller. kan jeg kun sige. min søter har aflivet hendes kat. den ahvde fået krøft pga. P-Piller. er det noget du vil ricikere. (den aflivede kat fik kun piller kort tid inden den blev striliseret)

hvorfor give P-piller når hun kan blive striliseret. det er da kun hvis man ikke vil betale for at få den striliseret.

Nu har jeg godnok 2 han katte. men de er neotraliseret. skal man ikke avle så gør det der er bedst mos missen.

Kommentér på:
Løbetid hele tiden

Annonce