{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Løbetid hele tiden? {{forumTopicSubject}}

Min mor og jeg har en hunkat ved navn Trunte, men vi har undret os meget over at hun rigtig ofte er i løbetid ret uregelmæssigt!
Hun kan være i løbetid op til 2½ uge i træk, også er hun ikke i omkring en uge måske, også er hun i løbetid igen. Andre gange kan der vare flere måneder i mellem hun er i løbetid, også er hun i løbetid i næsten en måned.
er der nogle der har en ide om hvorfor? og hvad vi eventuelt kunne gøre ved det? for min mor er ved at være ret træt af at høre på hende. (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid hele tiden?
  • #2   8. mar 2011 Ja en hunkat der ikke bliver parret når hun er i løbe, kommer i løb igen igen med korte mellemrum her om foråret og hvis katten ikke skal bruges til avl, vil jeg helt klart anbefale, at få hende steriliseret... Det er nemlig også både synd og mega stressende for katten, at være i løb hele tiden. Hvis I ikke har råd til det lige nu, så giv hende p-piller i en kortere periode, mens I får sparet sammen til det... Men p-piller skal kun være en nødløsning for en kortere periode, da det kan give katten kræft smiley

• #3   9. mar 2011 okay, jeg havde også selv tænkt på sterilitet - men det er meget rart at få andres syn på det.
    tak for svarene/hjælpen! (:

• #4   9. mar 2011 En kat der ikke bliver parret vil til sidst komme i tættere og tættere løb, og til sidst kan den ende i én lang løbetid.

Det er synd for katten at den ikke får tilfredsstillet sin lyst OG løbetid på løbetid kan resultere i livmoderbetændelse. I værste fald en lukket livmoderbetændelse som er svær at opdage og som i mange tilfælde ender med at katten dør fordi den ikke bliver behandlet.

Så få hende steriliseret hurtigst muligt.

Kommentér på:
Løbetid hele tiden?

Annonce