{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor ingen stemmer
  • #1   23. sep 2008 har jeg nu heller ikke oplevet..

• #2   23. sep 2008 hvis de stemmer imod, stemmer de jo også *g*

men tror det er fordi de er sat under forkert race, rigtig mange af blandings kattene er nemlig ganske alm. huskatte

• #3   23. sep 2008 det kan være du ikke havde lavet en ordenligt profil med masser af gode billeder og en ordenlig tekst

• #4   23. sep 2008 Nu skrev jeg heller ikke hel roman.. Jeg gider ikke læse lange romaner, jeg vil læse en ordenligt tekst, ikke en hvor der fx bare står "min kat er sød og dejlig" for det syntes alle jo ens egen kat er smiley

• #6   24. sep 2008 Jeg har ikke selv lagt mærke til det, men ved at mange stemmer en kat ud på for lidt tekst og for få billeder, selvom der er 5.

Af en eller anden grund er der nogle der tror profilen skal være fyldt med billeder, men det er altså ikke korrekt, der står faktisk ikke noget om i betingelserne hvor mange billeder der skal være. Senere i oprettelsen står der at det anbefales at oprette mere end 5 billeder, men det er ikke et krav.

Jeg stemmer også alle ind, hvis billederne er tydelige. Det med teksten, kan komme hen ad vejen.

Kommentér på:
Hvor ingen stemmer

Annonce