{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
612 visninger | Oprettet:

Lidt nyt herfra {{forumTopicSubject}}

For et stykke tid siden oprettede jeg et forumemne, der handlede om, at Chico ikke trives. Siden er der sket en del.
Den største forandring er, at jeg har overdraget min Norske Skovkat, Stella, til min mor. Jeg måtte desværre se i øjnene, at tre katte i min bolig var én kat for meget for dem alle, men især for Chico. Under andre omstændigheder (fx mere plads) ville det måske have gået fint, og det var jo ikke fordi, de sloges eller noget, men jeg følte alligevel, at det var det bedste…
Nu er der gået et par uger, siden jeg traf den svære beslutning, og jeg er ikke længere et øjeblik i tvivl om, at det var det rigtige at gøre. Chico har nemlig fået det meget bedre - både som følge af, at Stella ikke er her længere, og som følge af den indhegnede have, som han har indtaget som sit territorium. Han stresser mindre, har fået selvtilliden igen (har endda lært at sige fra over for andre katte - ingen får lov til at komme tæt på haven), har øget sin vægt og opsøger mig mere for nus og opmærksomhed. Samtidig stortrives Stella hjemme hos min mor, hvor hun har en jævnaldrende at putte og lege med smiley
Jeg savner da Stella helt vildt, og det var en beslutning, der gjorde rigtig ondt, men jeg føler, at det var det bedste for os alle.

Så nu nyder jeg hverdagen med dejlige Amigo og Chico smiley I går fik jeg taget lidt billeder og har oprettet et fotoalbum af drengene, der nyder den indhegnede terrasse/have: https://www.kattegalleri.dk/fotoalbum/diverse-kat/32156-stemningsbilleder_fra_terrassenhaven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nyt herfra
Kommentér på:
Lidt nyt herfra

Annonce