{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

illelugtende afføring {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen...

Er der nogen sygdomme en kat kan få som gør at deres afføring begynder at tugte mega fælt??

Tænkte på om katte kan gå rundt med en eller anden mystisk sygdom, uden man aner noget om det.. Men så lige pludselig begynder deres aff. at stinke..

Forstår i mit spørgsmål.. ved nemlig ikke lige hvad jeg skal google på

knus og god aften

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  illelugtende afføring
  • #1   26. sep 2008 Hey

samme foder og det hele( fra royal canin)... og det har aldrig lugtet så fælt som nu..

Min hun kat har haft problemer med at tisse på gulvet..og har været i behandling fr UVI flere gange...(efter hun er testet selvfølgelig)

Jeg har snakket med Dr. Dyr om der kan være noget med hendes aff. at gøre..men det mener hun ikke..

Så nu tænkte jeg "bare" på om hun måske kan gå med en skjult sygdom som man måske først bliver OBS på når aff. begynder at lugte?? eller noget i den stil

• #2   26. sep 2008 Hvordan er konsistensen?

• #3   26. sep 2008 Hej stine.

Det er helt normal.. farven er også meget normal...

• #4   26. sep 2008 Nu lagde jeg bare mærke til at hun tissede på gulvet (og det har hun ikke gjort i laaang tid) så rensede jeg bakken... og fy føj da ..der lå hendes aff.. og ikke engang jeg havde lyst til at fjerne den..;-)

• #5   26. sep 2008 Susanne...

jo det havde jeg overvejet.. især fordi hun nu har været i behandling sååå lang tid med penicelin..
    Håber bare ikke der er et skjult problem... meeen det er der måske

• #6   26. sep 2008 Det lyder godt nok mærkeligt...

Men har desværre heller ingen forslag til, hvad det kan være så.

• #7   26. sep 2008 oh altså den kat giver mig mave sår snart... ej det må man selvfølgelig ikke sige om sin elskede kat.. men det er lidt svært.. og det kan jo godt være hun bare laver stort der lugter lige pludselig...

Nå jeg må bare lige hive fat i Dr. dyr

• #8   26. sep 2008 det er bare så øv..

Nu har hun jo gået og været små syg i 1½ år ( uden at det har været dyreplageri) og hun har fået taget div. prøver og været i flere pille behandlinger..
    Hver gang hun har været i behandling går det rigtig godt og få dage efter hun er stoppet med behandling..tja så er den gal igen...

Vores dyrlæge sagde for en mdr. siden at nu skulle vi snart tænke på at det flakkede mod enden...

Ja jeg er måske mere OBS på lige den ene kat i forhold til de andre.. Og måske har hendes aff. altid lugtet sådan..jeg har bare ikke lagt mærke til det før nu..

oh det er sgu da pisse svært

• Ditte F
    Ditte F Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 53
    #9   26. sep 2008 Giardia giver tynd og ildelugtende afføring!

• #10   26. sep 2008 hvis du er i tvivl med hendes afføring kunne det måske være en ide at sende en afføringsprøve, det kan give en masse svar...??
    Jeg har ingen foreslag til hvorfor det kan lugte grimt, jo måske ubalance pga lang tids pencillin.

God bedring med hende
    MVH
    Heidi

• #11   26. sep 2008 Ditte F: det er så ikke det..

Susanne M: god bedring med din lille mis.. føler lidt vi står i samme situation

Heidi: tak..prøver at ringe på mandag.. Der kan jo hverken gøres til eller fra nu

• #13   27. sep 2008 Nu ved jeg ikke om det er det samme hos katte som hos mennesker, men jeg ved da at de gange jeg har fået pencillin, så ændre lugten af mit urin også lugt, ikke til det bedre, kunne det måske være en mulighed ?
    Mvh Per

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
    #14   30. sep 2008 hej kan det ikke være fordi hun er stoppet med at dække den til.... for så kan jeg også forstå at hun bruger gulvet i stedet for at gå ind i kattebakken igen.... mine kattes lort lugter og det har de altid gjort men de dækker den også sjældent til og hvis de gør er det ikke med det samme kan lugte i hele huset når de har lavet uden at dække...
    de får god foder fra hills så det er ikke.. det tror bare at lorten lugter der er bare forskel på om de dækker den til eller ej....

Kommentér på:
illelugtende afføring

Annonce