819 visninger
|
Oprettet:
illelugtende afføring {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen...
Er der nogen sygdomme en kat kan få som gør at deres afføring begynder at tugte mega fælt??
Tænkte på om katte kan gå rundt med en eller anden mystisk sygdom, uden man aner noget om det.. Men så lige pludselig begynder deres aff. at stinke..
Forstår i mit spørgsmål.. ved nemlig ikke lige hvad jeg skal google på
knus og god aften
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 759
samme foder og det hele( fra royal canin)... og det har aldrig lugtet så fælt som nu..
Min hun kat har haft problemer med at tisse på gulvet..og har været i behandling fr UVI flere gange...(efter hun er testet selvfølgelig)
Jeg har snakket med Dr. Dyr om der kan være noget med hendes aff. at gøre..men det mener hun ikke..
Så nu tænkte jeg "bare" på om hun måske kan gå med en skjult sygdom som man måske først bliver OBS på når aff. begynder at lugte?? eller noget i den stil
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
feb 2005
Det er helt normal.. farven er også meget normal...
feb 2005
feb 2005
jo det havde jeg overvejet.. især fordi hun nu har været i behandling sååå lang tid med penicelin..
Håber bare ikke der er et skjult problem... meeen det er der måske
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 26 Emner: 24 Svar: 1.698
Men har desværre heller ingen forslag til, hvad det kan være så.
feb 2005
Nå jeg må bare lige hive fat i Dr. dyr
feb 2005
Nu har hun jo gået og været små syg i 1½ år ( uden at det har været dyreplageri) og hun har fået taget div. prøver og været i flere pille behandlinger..
Hver gang hun har været i behandling går det rigtig godt og få dage efter hun er stoppet med behandling..tja så er den gal igen...
Vores dyrlæge sagde for en mdr. siden at nu skulle vi snart tænke på at det flakkede mod enden...
Ja jeg er måske mere OBS på lige den ene kat i forhold til de andre.. Og måske har hendes aff. altid lugtet sådan..jeg har bare ikke lagt mærke til det før nu..
oh det er sgu da pisse svært
jun 2008
Følger: 1 Svar: 53
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
Jeg har ingen foreslag til hvorfor det kan lugte grimt, jo måske ubalance pga lang tids pencillin.
God bedring med hende
MVH
Heidi
feb 2005
Susanne M: god bedring med din lille mis.. føler lidt vi står i samme situation
Heidi: tak..prøver at ringe på mandag.. Der kan jo hverken gøres til eller fra nu
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 3 Emner: 37 Svar: 98
Mvh Per
nov 2007
Følger: 1 Katte: 2 Svar: 2
de får god foder fra hills så det er ikke.. det tror bare at lorten lugter der er bare forskel på om de dækker den til eller ej....
illelugtende afføring