{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Hjælp - min kat har tynd afføring {{forumTopicSubject}}

Hej - Nu ved jeg godt i ikke er dyrlæger, men i kunne jo have stået i samme situation..

Den ene af mine katte har tynd afføring, og virkelig illelugtende.. Han har haft det en 2-3 dage efterhånden og mig bekendt, må de ikke have det særlig længe fordi så er der nok noget galt med deres små maver.. Det er nogle gange så slemt han slet ikke når til kattekassen.. Han er indekat og er fra 23. juli i år

Hans adfærd er ikke ændret, han leger med de andre og sover med de andre..Han drikker og spiser som han gør normalt og er meget glad for at blive nusset og leget med..

Skal jeg daffe af til dyrlægen med det vuns eller?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - min kat har tynd afføring
  • #1   18. nov 2008 jeg ville nok kontakte dyrlægen??
    og få ham tjækket..


  • #2   18. nov 2008 Jeg ved ikke hvad det kan være, men det lyder meget slemt når han ikke engang kan nå hen på bakken. Stakkels lille pus.
    Jeg synes du skal ringe til dyrlægen i morgen tidlig og få en tid.


  • #3   18. nov 2008 En killing har ikke godt af så langvarig diarée - den kan dehydrere.

    En tur til dyrlægen - tag en så frisk som mulig afføringsprøve med.


  • #4   18. nov 2008 PÅ opfordring at i alle har sagt at det var en dyrlæge der skulle til, drog vi afsted i eftermiddags..
    Hun undersøgte ham, tog temperaturen og alt var egentlig bare normalt.. hun mærkede trykkede og kigged og stilte spærgsmål..
    Så hun kom frem til den konklusion at han nok havde spist noget der har slået maven lidt i stykker, eftersom han ikke kastede op..
    Så vi fik noget mælkesyre halløj han skal have 3 gange om dagen og nogle piller 2 gange om dagen i 5 dage og så måtte vi tage den derfra


  • #5   18. nov 2008 Jeg tager virkelig hatten af for at du kom til dyrlæge så hurtigt.
    Godt der ikke var noget galt.. smiley


  • #6   18. nov 2008 Hos dyrlægen kan man købe noget der hedder zoolac det er rigtigt effektivt(også dyrt) men når man har fået styr på maven kan det vedligeholdes med ymer.. Det er rent faktisk de samme bakterier som zoolacen er baseret på bare i mindre koncenteret mængde.. Man kan også fodre med helt udkogt ris blandet med tun... Det er noget jeg har fået at vide ved min dyrlæge.. Og det virker hos os..Held og lykke


  • #7   19. nov 2008 du skulle nok have valgt at tage en afføringsprøve med..... det kunne lyde som guardia.....
    Zoolac er godt....Prokolin er bedre
    tun er no go....alt for meget salt og tungmetaller i....
    Udkogte ris og kyllingfilet....det er godt for sarte mavser


Kommentér på:
Hjælp - min kat har tynd afføring

Annonce