1.209 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Bløder fra kønsåbning (løbetid) vol3. Bløder fra kønsåbning (løbetid) vol3.

Hvis nogle kan huske mine 2 tidligere indlæg, om min kat Libra som blødte fra kønsåbningen, ja så er der opdatering her.

Libra blev afleveret kl 9.00 ved dyrlægen, hvor hun blev stereliseret og fik fjernet sin livmoder som var fuld af betændelse ....

Vi er nu kommet hjem, og Libra er ved godt humør, hun vakler stadig lidt efter indgrebet smiley Hun har fået syet 8 sting i maven, og det ser bare rigtig pænt ud, taget i betragtning. Rigtig flot smiley Og dyrlægen ringede omkring middag, og sagde det hele var gået fint, så jeg kunne hente hende igen her mellem 14-16.

Så sidder jeg bare og ryster på hovedet af de dyrlæger der kunne afvise min kat, uden at have set hende. Uforskammet ...

Så nu har jeg flyttet dyrlæge ....

MVH Camilla og Libra smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bløder fra kønsåbning (løbetid) vol3.
  • #1   6. okt 2008 Det er uhylligt.. der har også lige været et andet indlæg hvor katten var ved at dø af det..
    Den rigtige vejledning fra en dyrlæge er bare så super vigtig...

Alle tiders det går godt med din kat nu..:D

• #2   6. okt 2008 Ja det har du ret i Rebecca ! Syntes ikkeman kan afvise en kat, uden at have kigget på den først ...

Vi burde kunne lytte og stole på deres ord - Tænk hvis jeg bare havde lyttet til dem ... Puha :s Er rigtig glad for jeg fik lavet det første indlæg. Ellers havde det nok ikke gået op for mig hvor slemt det var. Har jo ikke kendskab til det.

• #3   6. okt 2008 jeg har fulgt med i dine indlæg ...og er dybt rystet over hvor meget dig og især din kære mis har skulle igennem.....utroligt at man ikke kan stole på de dyrlæger...det er jo vores børn de behandler......er mega glad på dine og din kat vegne at du bare var stædig og forsatte din søgen blande disse åbentbart mega dårlige dyrlæger(der f.....ik er deres job værdig) og fandt en der kunne hælpe.... ønsker din kære miis god bedring*SS*

• #4   6. okt 2008 God, at det blev vel overstået smiley
    Hvis du ellers har overskud til det, synes jeg faktisk, du skulle ringe til de dyrlæger, der afviste at se på katten. Om ikke andet kan det (måske) hjælpe de næste, der ringer til dem.

• #5   6. okt 2008 Dejligt med en opdatering.. Godt missen har det godt, og at du nu har en dyrlæge der er værd at stole på.. smiley

• #6   6. okt 2008 Rebecca, og jeg er bare glad for at så mange erfarne katteejere har ville hjælpe mig smiley Det er virkelig sødt af jer, sætter høj pris på det.

Helle: Syntes også at det har været lidt af et torvtrækkeri mellem mig og dyrlægerne. Forstår slet ikke at de kan sige nej .. De får jo penge for det de gør....

Men de har mistet min tillid. Vil ikke lade mine dyrs helbred, hvile i deres hænder længere. Hensynsløst ...

Ja, de skulle bare have den fyldte livmoder med en pakke i postkassen hvor der uden på stod : DET ER DA IKKE ALVORLIGT. BARE HOLD ØJE MED DEN !!! Så ku de lære det, ku de ....

Kommentér på:
Bløder fra kønsåbning (løbetid) vol3.

Annonce