{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.310 visninger | Oprettet:

HJÆLP.! kradser i gulvtæppe! {{forumTopicSubject}}

hey.

min kære lille kat er desværre begyndt på at kradse i vores gulvtæpper, (især i hjørnerne)
hvad kan jeg gøre for han stopper.?

han er også begyndt når vi sover inde på soveværelset kommer han ind og kradser derinde også og hvis man så lukker ham ude fra soveværelset kradser han helt vildt på døren.:(

mvh Natasha

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP.! kradser i gulvtæppe!
  • #1   8. okt 2008 Min Mickey gjorde det også, men jeg sagde højt PSSTTTTT og satte ham hen ved kradsetræet og det hjalp. Prøv at have flere små kradsetræer rundt omkring i huset, så der hele tiden er mulighed for den at kradse i andet end gulvtæppet, også i soveværelset smiley
    Det tager måske mange gange, at skulle flytte den hen til træet, men det hjalp hos os.
    Håber du får bugt med det smiley

• #2   8. okt 2008 Rigtig mange katte kan ikke klare lukkede døre, så det handler om hvem der er mest stædig :).
    Ang. gulvtæppet vil mit eneste råd også være, at have flere klatretræer eller flytte dem I har til der hvor katten kradser. Evt. sprøjte med catnip på dem, det gør dem meget mere spændende.

• #3   8. okt 2008 Jeg ville også anbefale, at katten har mulighed for at kradse i stuen, soveværelset, ja, alle de rum, som katten befinder sig mest i.
    Hver gang den kradser i andet end kradsetræ, så tag den væk, og sæt den ved kradsetræet, som de andre også siger.

Det tager nok lige tid for den at lære det, og den vil nok kigge rimelig mærkeligt på dig, de første par gange den bare bliver placerert, men den skal lige opfange ideen. smiley
    Held og lykke med banditten smiley

• #4   8. okt 2008 I hjørnerne...??

Er det fordi de ik ligger fast, eller vil den wc?

Mht døren, så lad den dog stå åben *S*

• #5   8. okt 2008 tak for alle rådene:)
    den går altid i kattebakken og hjørnerne sidder fast smiler:)
    det er mest i soveværelset den kradser i gulvtæppet, nok fordi det er et tykt uldent et.
    det er faktisk der den kradser mest og det er over det hele, derfor lukker vi døren, men den bliver ved med at kradse på døren, men vil prøve at købe et til kradsebræt og sætte det i soveværelset og købe det catnip smiler:)
    så må vi se om det hjælper smiler:)

• #6   8. okt 2008 Måske var løsningen at lægge en sisal måtte i hjørnerne som den kan kradse i. Nogle katte kan også godt lide at have vandrette flader at kradse på. Med et par løse måtter slår i to fluer med et smæk. I slipper for at tæppet bliver kradset i stykker og katten får mulighed for at hvæsse negle i vandret stilling. Måtterne er ikke særlig dyre.

Kommentér på:
HJÆLP.! kradser i gulvtæppe!

Annonce