1.310 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP.! kradser i gulvtæppe! {{forumTopicSubject}}
hey.
min kære lille kat er desværre begyndt på at kradse i vores gulvtæpper, (især i hjørnerne)
hvad kan jeg gøre for han stopper.?
han er også begyndt når vi sover inde på soveværelset kommer han ind og kradser derinde også og hvis man så lukker ham ude fra soveværelset kradser han helt vildt på døren.:(
mvh Natasha
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 7 Emner: 14 Svar: 116
Det tager måske mange gange, at skulle flytte den hen til træet, men det hjalp hos os.
Håber du får bugt med det
apr 2008
Følger: 90 Følgere: 84 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.349
Ang. gulvtæppet vil mit eneste råd også være, at have flere klatretræer eller flytte dem I har til der hvor katten kradser. Evt. sprøjte med catnip på dem, det gør dem meget mere spændende.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Hver gang den kradser i andet end kradsetræ, så tag den væk, og sæt den ved kradsetræet, som de andre også siger.
Det tager nok lige tid for den at lære det, og den vil nok kigge rimelig mærkeligt på dig, de første par gange den bare bliver placerert, men den skal lige opfange ideen.
Held og lykke med banditten
okt 2006
Følger: 12 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 1.547
Er det fordi de ik ligger fast, eller vil den wc?
Mht døren, så lad den dog stå åben *S*
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 28
den går altid i kattebakken og hjørnerne sidder fast smiler:)
det er mest i soveværelset den kradser i gulvtæppet, nok fordi det er et tykt uldent et.
det er faktisk der den kradser mest og det er over det hele, derfor lukker vi døren, men den bliver ved med at kradse på døren, men vil prøve at købe et til kradsebræt og sætte det i soveværelset og købe det catnip smiler:)
så må vi se om det hjælper smiler:)
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
HJÆLP.! kradser i gulvtæppe!