Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fedtet hale
  • #1   8. okt 2008 Put godt med babypudder i, og så børst ud efter et stk tid.

Pudderet skal helt ned i bunden hvor fedtet er, nuldres godt ind, lad sidde i ca 30 min. Brug en børste med dupper på spidserne, da halen er irriteret

Gentag hvis det kræves

• #2   8. okt 2008 okay det vil jeg prøve...for det ser ikk så pænt ud

• #3   8. okt 2008 Det er hormonelt betinget - det eneste, der hjælper permanent, er kastration.

• #4   8. okt 2008 Når nu vi er i gang med det fedtede..... Er der så nogen der ved om rådene også virker på mennesker med tendens til fedtet hår/hovedbund???

Og nej.... jeg vil ikke sterilliseres *Gg* smiley

Nøøøøøj hvor er jeg træt af mit hår. Synes der går 2 dage, så begynder det allerede at fedte og "klaske sammen". Nu har jeg ret langt hår, og det kan ikke tåle at blive vasket alt for meget, for så tørrer resten jo ud smiley

• #5   8. okt 2008 Christine G:
    Jeg ved man kan købe hårpudder, som skulle tage det fedtede og hjælpe så det ikke klasker...ved ikke om det er godt, men da værd at prøve. Mener det fåes efter hårfarve.
    Det kan sikkert købes i Matas eller hos frisøren.

• #6   8. okt 2008 Ellers ved Google-guden det sikkert smiley LOL

• #7   8. okt 2008 Jane.... Jeg har prøvet det der hedder stardust fra gunbritt, men synes ikke det har den store effekt hos mig smiley

• #8   8. okt 2008 Man kan også bruge havregryn.
    Samme fremgangs måde, som babypuddert - har dog aldrig ladet det sidde.

• #10   8. okt 2008 Jeg er lige nød til at vide noget.... Hvordan kan det både være at baby pudder og olie kan virke.... ? Det er ikke fordi jeg ikke tror på det med hvordan?

• #11   8. okt 2008 Det er altså ikke sikkert at en kasteration hjælper. Da jeg havde maine coons havde min hankastrat også fedthale og han var blevet kastreret som 6 mdr. killing.

Jeg gjorde ikke så meget ved det ud over at rede den igennem jævnligt da jeg synes halen havde mere tendens til at filtre på det sted hvor det fedtede var.

• #12   9. okt 2008 min kastrat har også fedthale.

her bruger vi uparfumeret opvaskemiddel fra neutral. den kommes på og får lov at trække ca 2-3 min .derefter sklles den ud, MEGET GRUNDIGT!!

det tog Balders og den har været pæn i 5 mdr. Nu skal den så snart have en behandling igen.

Kommentér på:
fedtet hale

Annonce