{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

killing fra UK. {{forumTopicSubject}}

hvis man skal have en killing hjem fra england skal den så være rabise vaccineret, ved at det ikke behøves til sverige da england er rabies fri. og hvordan skal man ellers forholde sig hvis killingen selv skal flyve her til skal man melde det nogen steder... Hvis der er nogen der har impoteret fra england vil jeg gerne høre hvordan jeg skal forholde mig og andre gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  killing fra UK.
  • #1   13. okt 2008 ØH!!! rabies selfølgelig =))

  • #2   13. okt 2008 Hvis den rejser alene med fly, skal den rejse med et shipping firma.
    Hvis du rejser med katten, kan du være heldig at få den med i kabinen - det er dog op til det enkelte flyselskab.

    Ja, den skal rabiesvaccineres.


  • #3   13. okt 2008 Gå ind på Fødevarestyrelsen og læs nærmere om rejse med og transport af kæledyr.

  • #4   13. okt 2008 Mega tak smiley har været der inde men jeg er bare så dum til hel at forstå det hele i detaljer og tænkte på at, hvis der var nogen her inde der har impoteret, hvor killingen selv er kommet her til kunne skrive i detaljer hvordan det går for sig er selfølgelig lidt nervøs da jeg aldrig har prøvet at impoter fra andet end sverige og vil jo helst have det hele går rigtig for sig smiley

  • #5   13. okt 2008 dkkorat Tak smiley Ja måske er det nemmeste selv at hente den smiley

  • #6   13. okt 2008 Okay var det sælgeren der sørgede for shippingfirmaet eller dig selv? hvad hed firmaet.... er lidt i vildtede om det hele udstedes der også pas i england alt det med chip osv. regner jeg med skulle være i orden, men er jo lidt nervøs når man skal have en kat hjem til over 20.000 kr ja det er man nu nok alligevel uanset smiley

  • #7   13. okt 2008 Opdrætteren af killingen skal stå for at killingen får pas, rabiesvaccine osv., sådan plejer det i hvert fald at være. Men ja, det udstedes også i England, faktisk i hele EU ;o)

  • #8   13. okt 2008 Hejsa....

    Ja det kan være lidt svært at finde ud af, hvert land sine regler...og fødevare styrelsen har desvære ikke alt tid helt styr på det smiley

    Ang. flyselskaber....så har de også deres egne relger for dyr i kabinen....som det er blevet nævnt tidligere oppe i tråden.....nogle vil gerne have et dyre med..blot det vejer under 8 kg...andre hvis det vejer under 10 kg...og igen er der firmaer som ikke vil have dyr i kabinen og sidst men ikke mindst er der noge som siger OK for 2 stk. i kabinen....

    Dwet er en jungel...så se dig godt for inden du laver en aftale med opdrætteren samt booker en billet...

    anna


  • #9   14. okt 2008 ok tak for svar prøver at hitte ud af det hele, det er godt nok lidt af en jungel smiley Lis D siderne findes hvis ikke mere smiley Gitte V jeg tror jeg satser på din løsning smiley

Kommentér på:
killing fra UK.

Annonce