{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Indekatte og sterilisation {{forumTopicSubject}}

Jeg har to små hun missere på 4 mdr. ca. De er indekatte og det skal de blive ved med. Har før haft udekatte og de blev selvfølgelig steriliserede da de blev kønsmodne. Men hvad med mine missere?? Ville det være en god ide at få dem steriliserede også selvom de bare skal være indenfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indekatte og sterilisation
  • #1   15. okt 2008 Nej p-piller ville jeg aldrig give mine katte!!! Men tænkte bare om det gør nogen forskel om de er steriliserede eller ej?? De kan jo ingen killinger få nu hvor de går indenfor.. Og ja, mine udekatte blev også steriliserede da de var 6 mdr.

• #2   15. okt 2008 Det gør en stor forskel at få dem sterilliseret. Hunkatte i løbetid er uudholdelige ...de hyler og er stressede. Det er også frustrerende for hunkatte ikke at blive parrede hvis de er fertile.

Så hvis du ikke ønsker killinger ..så få dem sterilliseret og mærket nu. Dyrlægen giver ofte "kvantumsrabat" hvis man får neutraliseret flere katte på en gang.

• #3   15. okt 2008 Okay tak for svar smiley har aldrig oplevet en hunkat i løbetid, så ved ikke så meget om det. Og nej, skal ikke have nogen killinger, så de ryger til doktor dyr her om to måneder ca smiley må lige vente lidt nu hvor min ene kat er på pencilin-kur..

• #4   15. okt 2008 Hunkatte i løbetid kan også godt finde på at blive urenlige og endda strinte,og det er absolut IKKE til at holde ud.
    Så hvis hunkatten ikke skal bruges til avl,skal den steriliseres.

• #5   15. okt 2008 Evil P... en hunkat i løbetid er uudholdelig i hvertfald de få jeg har oplevet :S.

• #6   16. okt 2008 Ikke alene bliver de stressede og uudholdelige, men du kan også risikere, at de æg, der sidder parate på æggestokkene til frigivelse (sker kun ved parring), udvikler sig til cyster.
    Så skal katten opereres alligevel.

Husk øremærkning, som også er vigtig for indekatte.
    Hvis de slipper ud, har de ellers ikke en chance for at komme hjem igen.

Kommentér på:
Indekatte og sterilisation

Annonce