465 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
2 nye mislinger i morgen :) 2 nye mislinger i morgen :)
Glæder mig, skal ud og hente 2 mislinger i morgen, da jeg synes det var bedst at få 2 så de havde glæde af hinanden.. kan der være nogen ulemper ved at få 2? og hvad skal jeg ha stillet frem til deres nye hjem? de får 100kvm2 at løbe på, som indekatte.. det skal nok blive hyggeligt
:)
0 synes godt om
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Du skal have stillet kattebakker frem, gerne flere da små killinger kan have svært ved at holde sig hvis de skal rende for langt for at komme på bakken, så hvis man vil undgå uheld er det en god ide at have flere bakker stående.
Desuden skal du have sat vand og evt. mad frem. Husk at vand og madskåle ikke må stå for tæt på bakkerne, da katte ikke vil besørge for tæt på deres mad og derfor så vil fravælge at bruge bakken.
Det er en rigtig god ide at du får 2 mislinger fordi de har så utrolig megen glæde af hinanden og lærer hinanden rigtig katteadfærd. Desuden kan vi mennesker ikke uanset hvor meget vi anstrenger os erstatte en artsfælle. De har også altid hinanden at være sammen med når du ikke er hjemme og derved føler de sig ikke forladte og alene.
Rigtig megen held og lykke med dem....
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Hvis du ikke allerede har det, ville jeg ret hurtigt anskaffe et gulv-til-loft klatremiljø. Katte elsker at komme højt til vejrs, også helt små killinger, der klatrer lige så godt som aber
(Det skåner også møblerne).
Jeg kan ikke nævne nogen ulemper ved at få to, tværtimod.
I får dobbelt så megen kærlighed og opmærksomhed, mange, mange flere sjove oplevelser og god samvittighed, når I går hjemmefra.
Held og lykke!
2 nye mislinger i morgen :)