Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 katte hver sin race
  • #1   22. okt 2008 hehe havde håbet på det var et nej det kan man ikke hehe for så havde jeg en go grund til at få den tanke ud af hovedet hehe.

er blevet forelsket i bengaleren, den er noget af det smukkeste (efter en skovkat altså hehe) jeg længe har set.

• #2   22. okt 2008 Jeg har helt uden problemer haft Devon Rex og British Shorthair sammen i flere år,de er virkelig hinandens modsætninger hvad angår udseendet,men de harmonere perfekt sammen i temperamentet ;-))) !

• #3   22. okt 2008 Jeg ville nok trække i bremsen hvad visse racer angår.

Min race - Ragdoll - kan umiddelbart med alle racer, men den er ligeledes god til at skjule stress og psykose. De blå og brune Raggier ville jeg aldrig sætte sammen med de mere livlige racer. En rød raggie kunne, men ik de blå/brune

• #4   22. okt 2008 anne: ja tænkte også at der sikkert var forskel på racerne, altså en skovkat er meget åben eller hvad man kan sige, så tror ikke den ville være problemet. men man skal nok lige sætte sig ind i den anden race inden man overvejer det dybere

• #5   22. okt 2008 Heidi

Bare det at drøne rundt og få "sorte øjne" det ser man altså ik hos de blå/brune Ragdolls. Nå nej, de drøner heller ik rundt...

Men de røde raggier er laaang tid om at falde til ro (blive voksne).

Desværre er det dem jeg har kastet min kærlighed på (er den første rød importør i DK). Har pt 16 røde raggier + 5 Papillon hvalpe på 4 uger - så her er liv og glade dage *S*

• #6   22. okt 2008 Jeg har f.eks. meget længe ønsket mig en siameser, men da jeg har MCO'er, bliver det ved ønsket. Alternativt ville jeg anskaffe to.

Man skal være meget obs på de enkelte racers mentalitet - ikke alle vil kunne trimes optimalt sammen, og er forskellen i temperamenterne for markant, kan det blive en belastning og synd for begge parter, også ejerne.

Jeg mener faktisk, at lige børn leger bedst!

• #7   22. okt 2008 Mega

Og lige Ragdoll og MCO går nogenlunde ok sammen. Ragdoll og NFO er straks noget andet *S*

Ragdoll i blå/brun og Bengaler....nono

• #8   22. okt 2008 Jeg har for øvrigt et par gange oplevet (fået meldinger om), at hvis man har haft 2-3 forskellige racekatte, hvoraf den ene har været Maine Coon, og man så anskaffer sig endnu en Maine Coon, er det Coon'erne, der søger sammen.
    En slags "genetisk lugtesans"?

Og endnu mere tankevækkende:
    Har man haft 3 Coon'er, hvoraf den ene har været fra mig, og man får endnu en fra mig, så er det dem fra mig, der søger sammen.
    Husker katte via lugtesansen?

Nå, jeg er måske på vej ud ad et sidespor - pardon!

• #9   22. okt 2008 PS: Maine Coon og huskat fungerer også fint sammen smiley

• #10   22. okt 2008 Mega

Vi søger da også sammen. Bare se villakvarterene, forstæderne, landzonerne osv

Jeg kunne da aldrig ha et forhold til en elitegymnast....host host eller en djay....eller.....

HeHe

• #12   22. okt 2008 lis d: nej nej det ville ikke være til opdræt den bengaler der hvis det endelig var, mest bare for syns skyld hehe de er så smukke :o) skal ikke kaste mig ud i at opdrætte to forskellige racer :o)

men ja det bliver nok bare ved ønsket så kan jeg se :o)

• #13   22. okt 2008 altså min opdretter hvor jeg købte bailey havede to norske skov katte og så baileys mor og det gik fint sammen med de to racer sammen så det sku man godt kunne..

• #14   22. okt 2008 Pudsigt nok Lis, du nævner det med farver, for jeg har nemlig tit lagt mærke til, at et kuld killinger, hvor de f.eks. er blå og brune, når de er ca. 7 uger, deler sig op efter farve, så de brune sover i én klump og de blå i en anden.

Jeg kan forestille mig, at katte, når de vasker sig, opfatter deres egen farve og derfor nemmere accepterer andre af samme farve.

Når jeg har haft en enkelt rød ell. tydeligt tortie kat, har jeg også set, at den ikke har haft nogen ven blandt de andre og af og til har indbudt til mobning.

• #15   22. okt 2008 Jeg har en maine coon en Ragdoll og en bengal og alle har det utrolig fint sammen faktist er det bengalen og Ragdollen der elsker hinanden aller mest de er altid sammen de to men også maine coonen leger de meget med...og jeg har også haft en skovkat sammen med dem det fungerede også fint smiley

Kommentér på:
2 katte hver sin race

Annonce