{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

venter min hunkat killinger??? {{forumTopicSubject}}

vores kat cille er begyndt at opføre sig mærkelig hun væser af os når vi røre hende og 2 sek efter står hun og pejler ud efter os for at vi skal nusse hende igen og sådan bliver hun ved hun væser og ørene ligger tilbage.. hendes mave hænger lidt, men vi har ikke oplevet at hun har været i løbe tid


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  venter min hunkat killinger???
  • #1   31. okt 2008 det du beskriver der er langt fra nok til at sige om hun er gravid jeg vil faktisk mere tro at hun har ondt et eller andet sted det lyder det mere som. en gravid kats mave hænger ikke. jeg tror du skulle prøve dr. dyr.

  • #2   31. okt 2008 Det kunne altså også godt lyde som løbetid... Mine forældres kat var præcis sådan, når hun var i løbetid... Hun virkede noget så kææælen, og når vi så snakkede med hende så hvæste samt bed hun... (gør hun NORMALT aldrig).

    Men hun opførte sig også nogle gange sådan, når hun var med killinger... Hmm så det kan være begge dele...

    Men hvorfor får hun ikke p-piller eller andet? Der er så mange uønskede killinger i forvejen... Jeg vil forestå at få hende neutaliseret, så undgår du killinger og hendes "mærkelige" opførsel.


Kommentér på:
venter min hunkat killinger???

Annonce