{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Killing med ekstremt suttebehov {{forumTopicSubject}}

Hjæælp

Vores ene plejekilling ud af 5 har et helt ekstremt suttebehov. De går ud over de andre killinger når de ligger sammen. Hankillingen får suttet sine ædlere dele og pigernes endetarm er helt rød, hævet og irriteret.

Suttemissen selv er møgbeskidt i ansigtet konstant, hvorfor mon smiley Ad.

Hvad kan vi gøre? Det er jo smertefuldt for de små der bliver suttet, men suttemissen har jo også et stort behov som hun skal have dækket.

Hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing med ekstremt suttebehov
  • #2   2. nov 2008 Hvis du opflasker killingerne, ville jeg gøre, som jytte V foreslår og også komme lidt mælk på skindet. Du skal bare være sikker på, at hårene sidder godt fast, så de ikke kan suttes ned i maven på mipsen.

Hvis killingerne endnu ikke er begyndt at møve rundt, kan du også komme deres bagparti ned i en uld- eller bomuldsstrømpe eller i noget tubegaze.

På de hudløse numser kan du smøre lidt Locobase Repair.

• #4   2. nov 2008 De er begyndt at lege meget aktivt og møve rundt,. Har i en god idé til skindet, altså skal det være dyreskind eller hvordan? Må prøve at tjekke ude i den lokale stofbutik når jeg har fri senere i dag.

Jeg har hørt om problemet her én gang før, men kan ikke huske løsningen, og personen som oplvede problemet bor nu i Mexico så jeg kan ikke få kontakt med hende.

Kommentér på:
Killing med ekstremt suttebehov

Annonce