786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hvormange katte sammen hvormange katte sammen

hej. jeg ville hører hvormange katte man kan have gående sammen. ved godt mange har 10 men hvad mener i der er tilpas. har nemlig selv 3 og har en hittekilling også, og ved han bliver svær at gå af med så overvejer at beholde ham. men så vores hunkat skal have killinger til sommer og der vil vi jo også gerne beholde en. så ender vi jo med 5 katte.

er bare lidt i tvivl, om det er godt at beholde ham, de andre har accepteret ham. så det går fint med dem lige nu

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvormange katte sammen
  • #1   5. nov 2008 Det er vel op til dig selv hvad du mener du har tid og råd til.

• #2   5. nov 2008 Set bort fra økonomien, ville jeg ikke lade pladsforholdene afgøre det, men hvordan kattene trives indbyrdes.

Tre katte kan have det dårligt indbyrdes på 200 kvm., og andre kan stor-trives sammen på kun lidt plads.

• #3   5. nov 2008 Jeg har 14 stks alle er ude katte de trives, er veltilpase og glade..
    Det er et mix af hun og han katte og der har aldrig været ballade..

• #4   5. nov 2008 Jeg har 4 katte, de 3 er inde katte med adgang til løbegård og de trives fint sammen.

Den sidste er Silke og hun er inde/ude og ikke særlig glad for de andre kattes selskab, så derfor er hun mest inde, når de 3 andre er i løbegården.

• #5   5. nov 2008 Jeg har 5 katte der fungere perfekt sammen, jeg bor på 85 m2 og de har nu fået en voliere de kan komme ud i, men det havde de ikke for et år siden.. Mine er 3 drenge og 2 tøser..

• #6   5. nov 2008 Jeg har 7 katte, der ikke kan enes. De er derfor delt i 2 grupper. Et par af kattene fungerer med alle og går derfor på tværs af grupperne som det passer dem.

Jeg er i øvrigt meget enig med Mega smiley Har selv haft 5 katte i en lejlighed på 75 m2 uden problemer. Nu har jeg 7 katte i et hus på 250 m2 + 100m2 indhegnet have og det fungerer ikke smiley

Kommentér på:
hvormange katte sammen

Annonce