{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Kræsen killing {{forumTopicSubject}}

Jeg har en meget kræsen killing. Han får 1stchoise nu, men overvejer og prøve et andet foder.
Han er ca ½ år og kastreret.
Han har ikke spist de to sidste dage, så i dag kom jeg torskerogn på hans mad. Og stod ved ham og gav ham maden. Han spiste dat halve, men det er jo ikke nok.
Jeg har hans dagsration i et bæger, og når han kommer og er sulten, får han det hele, men om aften er der stadig mad tilbage.

Nogle der kan hjælpe mig, for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det.

Kigger ind senere, skal lige lave mad.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræsen killing
  • #1   11. nov 2008 er du sikker på han ike kan lide maden ??
    det kan være han har ondt eller noget når han spiser eller han får ondt når han har spist lidt. hvad med hans tænder hvordan ser de ud og tandkødet ?


  • #3   11. nov 2008 Jeg ville lade maden stå fremme hele døgnet. det er altså ikke alle katte der spiser lige meget og i perioder spiser de mindre end andre.

    Gwen spiser mange små portioner i løbet af dagen, men især om natten bliver der spist meget erhjemme. men i perioder er ingen af dem særligt meget til mad, så lokker jeg med råt kød, dåsemad eller andet som jeg ved de spiser..

    men jeg ville lige tale med dyrlægen om det for en sikkerheds skyld.

    vil du skifte foder så gør det forsigtigt og gradvist, mine var VILDE med Hills natures finest kitten tørfoder, det kunne de slet ikke stå for.


  • #4   11. nov 2008 Han fejler ikke noget. Har været ved dyrlægen med ham.
    Han stoppede med at spise da jeg begyndte og lade fodret stå fremme. Så det gør jeg ikke mere.
    Har prøvet med dåsemad, der spiser han lidt men ikke meget.


  • #5   11. nov 2008 prøv med torskerogn det elsker mine katte ihverfald og så elsker de det mad der hedder optimal som købes i brugsen for 31 kr mener jeg for er det 500 gr./1 kg

Kommentér på:
Kræsen killing

Annonce