{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Internatkat ændrer adfærd {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt den sødeste kat på Tøstrup Kattehjem for to måneder siden. Hun er to år gammel og steriliseret. Jeg ved ikke noget om hvor og hvad hun kommer fra, men hun er meget kælen, så jeg forestiller mig at hun har været hos en familie. Vi bor alene i en lejlighed og hun er indekat her hos mig.

De sidste par uger er hun dog begyndt at ændre adfærd, hvilket gør mig ret bekymret.
Hun spiser ikke længere så meget som hun plejer, hun drikker dog en del. Hun vil heller ikke lige så gerne lege, men helst bare ligge i solen på sofaen. Hun har hele tiden været meget kælen og er det fortsat.

På den anden side overvejer jeg om hun blot er faldet til, og at hun har indset, at hun her ikke behøver kæmpe for den gode mad, og derfor ikke spiser så meget som før. Hun er dog meget spinkel, nok undervægtig, og dette bekymrer mig også, da hun netop var begyndt at tage på.

Jeg har i dag købt en feliway til hende for at se om det kan hjælpe, og hvis det fortsætter kontakter jeg selvfølgelig dyrlægen.

Er der nogen herinde som har erfaring med internatkatte der ændrer adfærd, eller har et forslag til en løsning?

Mvh Natasha


Kommentarer på:  Internatkat ændrer adfærd
Kommentér på:
Internatkat ændrer adfærd

Annonce