1.042 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Slimprop? Slimprop?

Alma er kæmpe tyk og da det ikke er en planlagt parring aner jeg ikke hvornår hun skal føde. Min hankat har åbenbart været på hende uden jeg har opdaget hun var i løbetid.
Men nu går hun og drypper gennemsigtige pletter.. er det slimproppen?
Er det ikke noget med at den ka gå flere dage før hun føder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slimprop?
  • #1   12. nov 2008 Åhh håber det bliver snart. Hun er såååå tyk. Det er synd hvis hun skal gå en uge mere.
    Hun er slet ikke våd bagtil men afsætter små pletter rundt omkring. Måske er det bare inkontinens ;O)

• #2   12. nov 2008 Tak Susanne

Det var slet ikke planlagt at hun skulle være drægtig. For hun er alt for ung. Hun er 8 mdr så fatter slet ikke det kunne ske i så ung en alder

• #3   12. nov 2008 Man ska åbenbart starte på p-piller før de er 6 mdr.
    Havde snakket med min dyrlæge om at Basse prøvede at parre hende men min dyrlæge sagde at det handlede om hiraki, og at der ikke skete noget ved det når hun kun var 6 mdr

• #4   13. nov 2008 Drypper hun gennemsigtige pletter?
    Det lyder mere som om hun siver fostervand. Slimproppen er en fast klat som sidder i hendes åbning. Hun kan selv have slikket den væk, så du ikke når at se den.

Prøv at tør hende med et håndklæde, og se om en halv time om der kommer mere.

• #5   13. nov 2008 Det skal lige siges, at hun skal helst ikke sive fostervand. Fostervandet skal gå på én gang.
    Kan du forklare hvordan hun ellers opfører sig?

• #6   13. nov 2008 Jeg har set et sted der lå en lille gennemsigtig plet. Og hun afsatte en lille plet da hun derefter hoppede op i sofaen. Der er ikke kommet mere efter igår aftes så vidt jeg ka se.
    Hun er meget rolig. Ligger bare og ser enormt træt ud

Kommentér på:
Slimprop?

Annonce