530 visninger
|
Oprettet:
Vand/kalk forårsage hoste? {{forumTopicSubject}}
Vores hankat har hostet en del, som dyrlægen siger skyldes hård afføring! (dette giver dog ikke logik i mine ører)..
Det er dog aftaget en del, og nu hoster Buster kun enkelte gange. Min kæreste er meget i tvivl om det kan skyldtes at han drikker vand fra vandhanen, som indeholder en hel del kalk (de har ellers en drikkefontæne som renser vandet)... ?
Er der nogle der har hørt noget, erfaret noget eller blot kan knytte en kommentar til dette???
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Dyrlægen sagde, at når det ikke kan komme ud den ene vej, fordi afføringen er for hård (od SÅ hård syne sjeg heller ikke at den var, da han trods alt kom af med den), så var det naturligste at få det ud den anden vej.........
Jeg er meget glad for dyrlægen og han er rigtig dygtig.. Men fortsætter det eller det bliver være, så ja, så må det blive en anden der må kigge på ham
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Håber I finder årsagen til hosten, så det kan blive behandlet.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 127 Svar: 1.456
Tinka - Vi har investeret i en vandfontæne, og han drikker også en del. Mht. vådfoder, vil han kun spise det billige og det hjælper jo ikke just på hans gentagne urinvejsinfektioner.
Motion prøver vi at give ham så meget som muligt. Og kattegræs, er heller ikke noget han jubler over
Vand/kalk forårsage hoste?