{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Feliway virker ikke {{forumTopicSubject}}

Hej Kg

jeg har for 2 uger siden købt en feliway til stikkontakten. havde håbet at det ville hjælpe på mine 2 hankatte (brødre) som slås konstant. men efter 2 uger kan jeg konstatere at skidtet ikke virker og at det er penge lige ud af vinduet. den eneste forskel der er her hjemme nu er at der sidder en lille klump i stikkontakten.. hvad hulen gør man når ens katte slås konstant og hverdag har 2 katter der giver skrig fra sig når den ene part angriber den anden i et lyn snigangreb og smutter igen. 5-9 gange om dagen er ikke unormalt og bliver både sur og får et kæmpe chock hver gang det sker.

Hvad gør man ? kommer af med den ene? eller findes der billigere vidundermidler?

Lejligheden er på 70km2 og begge hankatte er kastereret og er 2 år gamle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Feliway virker ikke
  • #1   17. nov 2008 da de var små var der ingen tvivl blandt dem hvem der var chef. men da alexander blev syg sidste december ødelagde det deres orden, og nu laver de snigangreb på hinanden konstant uden af finde ud af noget overhovedet. hvis de så bare en gang for alle kunne få det afklaret.... det er ulideligt at blive sur hver dag fordi de skriger og hvæser af hinanden.. hvad er balderin

• #2   17. nov 2008 hvis ike det er aggresivitet men bare leg så må du nok affinde dig med det til de bliver lidt ældre.

• #3   17. nov 2008 det er bestemt ikke leg, for alexander ender ofte op med slemme kradsemærker på hans næse. og hvæsen og den måde de slåsser på er kun for at gøre ondt mod hinanden. Kan godt huske hvor uskyldig deres lege slåsen var. så det kan godt udelukkes smiley

• #4   17. nov 2008 okay, det kan bare nogle gange være svært at se forskel. men hvis det resulterer i decideret skader så er det jo ikk for sjov.

jeg vil foreslå dig at du kantakter en dyreadfærdsterapeut. der er en herinde men jag husker ikke hvad hun hedder. Hun kan måske hjælpe dig med nogle tricks til at undgå kampene.

• #5   17. nov 2008 ville være super at høre hende/ham ad. kunne være at personen så med her

• #6   17. nov 2008 min dyrlæge siger at hvis kattene slås skal man bruge sprayen af feliway, man skal sprøjte lidt på hver kat, den man bruger på stik kontakten er mere til at afhjælpe stres fx når hun katten har fået killinger og er lidt oppe at køre............

• #7   17. nov 2008 okay, det kunne have været fedt om de havde sagt det ude ved dyrehandleren, men den var jo også billigere end den jeg købte. Så ved ik helt hvor meget bonnie dyrecenter har styr på sagerne. ved ikke om jeg kan dryppe af den der stikkontakt dims på dem. eller om man så ødelægger den.

• #8   18. nov 2008 Vores missemor blev nærmest psykotisk, pågrund af nogle hormonforstyrrelser og angreb de andre katte og os, og det var alvor, hun gik amok.
    Vi købte Feliway til stikkontakten og det hjalp lyn hurtigt på hende og de andre katte blev helt saglige.
    Så jeg har god erfaring med den.

Kommentér på:
Feliway virker ikke

Annonce