{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.210 visninger | Oprettet:

Feliway- DET VIRKER :) {{forumTopicSubject}}

nu har jeg også prøvet feliway og jeg har kunne mærke en lille forskel på mine to katte . Sidste uge kom magnus hjem fra dyrelægen og skulle i gang med en behandling for blærebetændelse. hans bror marius begyndte at ændre adfærd over for magnus, var bange nervøs og de ku ikke være sammen i samme rum, De spiste og drak ikke og gemte sig for hinanden, men nu efter jeg satte feliway til igår ku jeg se allerede se en ændring hos dem ¨begge løbet af et par timer smiley Selvom de hvæser og knure og går en udeom hinanden stadig kan de dog allerede ligge ved siden af hinanden, så jeg er optimistisk og tror jeg snart ser dem lege sammen igen:) Tak til feliway smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Feliway- DET VIRKER :)
  • #1   14. jul 2010 Hej Camilla, hvor er jeg glad for at høre at det virker hos dig.
    Her i huset har det bare ikke virket. Så godt at du forsøgte. Man vil jo gøre stort set alt for de misser vi elsker


  • #2   14. jul 2010 ja det er åbenbart meget forskelligt hvordan det virker el mangel på samme.. øv det ikk hjalp hos dig .. Ja hva man ikk gør for de kræ smiley
    Nu ska jeg bare obse om de laver stort for det har de begge ikke gjort de sidste 3 dage, men nu har de heller ikk spist så håber det er grunden, ellers må jeg vel i gang med parafinolien.. smiley


  • #3   14. jul 2010 Det har også haft en super effekt hos os, alt nervøs kredsning i møbler er stoppet og der er generalt bare mere ro på ham, en hel anden kat:)

  • #5   14. jul 2010 Feliway virkede også 100% på min nevøs 2 katte i løbet af 2-3 dage.
    Det var bror og søster (neutraliseret) på ca 6 år, som altid har været sammen, men hvor bror-mand var begyndt at tæve søster og bide/slikke hårene af inderlårene.

    Han skulle ha' været til dyrlæge for at blive checket, at det ikke var sygdom der var årsagen og efterfølgende hos veterinærsygeplejerske med speciale i adfærd, men 'nåede' det ikke.
    Det var lige før påske og han satte Feliway i stikkontakten, det var nok. Kattene blev 'perle'-venner igen og han holdt op med at bide/slikke hårene af.
    smiley
    Pia


  • #6   14. jul 2010 Jeg har haft gavn af det når vi fik nye katte, synes de gamle var mere rolige.

    Mht til at de ikke har været på bakken, jeg giver mine vådfoder med ekstra oveni, da der går meget væske til i varmen og det er jo også med til at give hård mave.


  • #7   14. jul 2010 Feliway virker på nogle katte, men ikke på alle. De der ikke reagerer på Feliway reagerer ofte på Bachs Blomstermedicin, som forhandles via uddannede Bach terapeuter som kan findes på nettet.

    MVH Helle


  • #8   14. jul 2010 Tilføjelse til mit indlæg............ Jeg giver self vådfoder med ekstra vand oveni...........

  • #9   14. jul 2010 De har fået godt med rejer de sidste to dage for lige at forkæle dem en ekstra tand oven på al det postyr i lille hjemmet og lod en del vand blive i rejerne så de får væske nok.. smiley Ser tiden an og ellers må jeg i gang med parafin olien smiley
    Tak for jeres store interresse det betyder meget for mig smiley


  • #10   14. jul 2010 Sjovt du skriver det Snowshoes, for det virker nemlig her.

  • #11   15. jul 2010 ØV!!!
    marius er stadig bange for sin bror trods brorens behandling er afsluttet for blærebetændelse smiley Nu sys jeg ellers der var lidt fremgang med feliwaen men det lissom om der kommet et tilbagefald.. Han hvæser og knurre stadig af magnus når han kommer for tæt på. Men de kan dog godt sidde ude på altanen begge to uden der er noget, men ligså snart magnus ønsker kontakt ved at snuse til ham bakker marius og begynder at knurre.. ÅÅÅHH ALTSÅ hvor er det bare frusrende :o/ jeg savner deres samværd med hinanden og tænker lidt om det nogensinde blir godt mellem dem igen..Lige nu virker det håbløst.. Det da ikk noget katteliv at skulle gemme sig og ikk ku være social med sin bror!! .. Hvad skal jeg dog gøre....???? Begynder at tænke om der skal noget medicinsk ind over ??


  • #12   15. jul 2010 Jeg kender ikke selv zylkene, men har læst at nogle har rigtig gode resultater med dette produkt.

    Ellers er det måske en god idé at få en professionel adfærds-terapeut ind over. Tal evt med din dyrlæge om de kender en, de kan anbefale.
    mvh
    Pia


  • #13   16. jul 2010 Du er velkommen til at kontakte mig - jeg kan også henvise dig til en anden uddannet behandler.

    MVH


Kommentér på:
Feliway- DET VIRKER :)

Annonce