{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Lopper og -flåter? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen som har erfaringer med de forskellige præparater til forebyggelse mod både lopper og -flåter?

Hvad er den bedste løsning i forhold til at vælge mellem dem:
Biovantic
Advantage Vet
FRONTLINE Combo Vet
Bravecto


Jeg vil gerne hører hvad I bruger, og hvilket middel I synes har virket bedst hos jer! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper og -flåter?
  • #1   19. jun 2022 Bruger Credelio tablet. Nogle katte spiser den selv, hvis den lægges i madskålen med lidt tørfoder. Det gør Tinka ikke, men den er rimelig nem at give. Jeg placerer tabletten bagerst på hendes tunge og puster hende i hovedet. Wupti så synker hun smiley
    Har tidligere brugt Bravecto. Virkede ok, men Tinka var meget irriteret over den klistrede pels i nakken, og forsøgte ihærdigt at vaske det væk med bagpoten. Det duede ikke. Det er ikke beregnet til at spise.


  • #2   20. jun 2022 Advantage tager kun lopper og ikke flåter.

    Bravecto pipetter til katte er ret effektiv..

    BAYVANTIC SLÅR KATTE IHJEL !!!!!!!!!
    Det går direkte i deres nervebaner !!!!!!

    Frontline er de fleste lopper immune overfor.


  • #3   20. jun 2022 Jeg stemmer i med Credelio smiley
    Bravecto har den fordel at den er langtidsvirkende, men den kat jeg brugte det til fik ret mange bivirkninger.
    Stronghold er også en mulighed.

    Advantage er virkelig effektiv over for lopper, men flåter virker det ikke på.
    Frontline virker ikke længere - selvom nogle dyrehandlere roser det til skyerne.


  • #4   20. jun 2022 Bayvantic er MEGET giftigt for katte, så det må du endelig ikke give!

Kommentér på:
Lopper og -flåter?

Annonce