{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat i sengen
  • #1   26. jun 2022 Sur røv for fyren. Katten er i sengen og sådan er det smiley

  • #2   26. jun 2022 Finde en anden fyr. smiley

  • #3   26. jun 2022 Bare lige en tilføjelse, men katten var der først, og skal selvfølgelig beholde sin plads i sengen. Så må fyren sove på sofaen, hvis han ikke kan lide det smiley

  • #4   26. jun 2022 er også single og har masser af katte i sengen
    her kommer kattene også først inden fyren. sådan er det bare

    Men det kan jo så være at katten går når der kommer en fremmede i hendes seng
    men hun skal jo have changen for at bestemme selv


  • #5   27. jun 2022 Det er så nemt at sige at fyren må finde sig i det.

    Men forhold handler om kommunikation og respekt (har jeg hørt smiley )

    Så en god snak omkring hvorfor du gerne vil have katten i sengen og lytte til hvad der gør han ikke vil have katten i sengen, måske der kan findes et kompromis der virker.

    Jeg kender en der tit sover på sofaen for at sove sammen med kattene fordi manden ikke vil have dem i soveværelset.

    Så måske hver sit soveværelse også kunne fungere.

    Man må snakke sammen og finde ud af hvad der giver mening for netop det forhold man gerne vil have.

    Eller man kan gøre som mig. Fravælge forhold helt smiley


  • #6   29. jun 2022 jeg ville ikke gi mig en tomme . En dårlig start ens kære kæledyr pludselig skal jages ud af forskellige rum og behandles anderledes. Opdrag lidt på den mand. Til nød kan han vel få sit eget soveværelse hvis ikke du kan undvære ham. .

  • #7   29. jun 2022 Vi har ikke noget i mod at vores kommer op i sengen. Men ganske tilfældigt havde jeg placeret et tæppe og en kurv jeg havde købt til hende på en kommode i sofaværelset. Nu er har der i månedsvis, fordi hun synes det er skønt at ligge der. Hun kommer stadig op og ligger en gang i mellem især hvis kun den ene af os i sengen, men det som om hun hellere vil ligge i sit private soveværelse. Hvilket vi er lidt kede af da det var superhyggeligt det andet men det er da cute hun ligger og sover i samme rum som os om natten smiley

    Så måske kunne det være et kompromis for jer at lave et alternativ lækker soveplads i soveværelset? smiley


  • #8   29. jun 2022

    profilbillede
  • #9   2. jul 2022 Nu er jeg godt nok ikke single, men hvis jeg var ville det være katten var der først mentalitet. Min kat putter med mig hver dag i sengen og sover tit hos mig og vil ikke undvære det for noget eller nogen

Kommentér på:
Kat i sengen

Annonce