{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Teo får en bette søster {{forumTopicSubject}}

Anden gang er lykkens gang, jeg er for glad og spændt til at lade være med at forsøge en ny glad-i-låget tråd.

Jeg har kun få billeder af Frida (som kærestens datter har fået lov til at beslutte hun skal hedde), så dem poster jeg her.

Frida er blot en ud af et ups-kuld på 5, hvoraf de tre er piger. Hun er stadig en bette en og er først klar til at komme hjem til Teo engang i sensommeren/efteråret når hun bliver 12 uger.

Vi kan mærke (syntes vi selv) at Teo mangler selskab af egen art, selvom han og Kalle er glade for hinanden.

Ift til de to, er vi ikke bekymrede. Teo søgte meget Tuttes selskab, men det var først få uger forinden hun døde, at hun for alvor accepterede ham. De kunne spise sammen, og hilse på hinanden, men det var først inde sidste uger, at de lå sammen. Så vi tænker at Teo vil være alletiders til sin kommende søster, når de har fået krydset de første knurhår og slebet dem til.

Kalle elsker alle - han er Futte IRL.

Første indtryk af Frida er en ret nysgerrig, men ikke voldsomt frembrusende killing. Men hun stiller sig heller ikke bagerst i køen, når mormis lægger sig så de kan komme til hende.

Hun skal nok blive en dejlig pige, ligesom Teo har udviklet sig til en super dejlig dreng.

Vi glæder os smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Teo får en bette søster
Kommentér på:
Teo får en bette søster

Annonce