508 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Rengøringsmidler Rengøringsmidler

Jeg skal snart vaske mit gulv, og kom til at tænke på rengøringsmidler, når man har kat. Har set at Coop har nogle svanemærket produkter, som hedder 365. De skulle være meget milde. Tænker I over jeres rengøringsmidler, når I gør rent. Tænker også bare at bruge vand uden noget i.

Mvh.
Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rengøringsmidler
  • #1   5. aug 2022 Miljømæssigt, er COOP's eget mærke da bedst, men jeg bruger nu bare almindelig Ajax til gulve og sanitet og opvaskemiddel til overflader.

Jeg har kun voksne næsten aldrende katte, måske er det anderledes med killinger - men jeg tror nu nok at de skal holde snuden væk smiley

• #2   5. aug 2022 Jeg bruger altid svanemærkede og allergimærket produkter, også på grund af mig selv smiley men Ajax kommer ikke inden for mine døre, har hørt at mange katte syntes det lugter af tis, og så tisser efter smiley og jeg kan bare ikke snuppe duften af det eller nogen anden duft smiley

• #3   5. aug 2022 bruger et produkt fra Spar som også både er allergivenligt mm

husk at klor og salmamiakspuritus ikke er gode til katte, da det tiltrækker dem til at tisse i stedet for.

• #4   6. aug 2022 De har nu godtnok aldrig tisset på mine gulve selvom jeg har brugt det smiley

• #5   6. aug 2022 der er en del katte som gør det
    jeg har flere som vil gøre det, men har da også nogen som er ligeglad

• #6   11. aug 2022 Har stort set altid brugt parfume fri rengørings midler. Det eneste kattebassen interesserer sig for i det tilfælde, er om gulvet er glat nok til om han kan "glide". Han fandt ud af da han var killing at hvis man løb på vådt gulv, og stoppede pludseligt. Så glider man hen ad gulvet. Det blev et kæmpe hit, så nu gør han det ved samtlige gulvvask omgange...

Kommentér på:
Rengøringsmidler

Annonce