{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

farvel og tak {{forumTopicSubject}}

På mandag rejser min smukke Sofie over regnbue broen og da jeg ikke har været aktiv herinde i lang tid, tænker jeg at det nok er tid til at jeg lukker og slukker.
Jeg kommer i hvert fald ikke til at bruge tid herinde det næste lange stykke tid heller. På et tidspunkt håber jeg at få kat igen, men det bliver ikke foreløbig.
Hav det godt allesammen og tak for hjælpen når jeg havde brug for den.

Ninna, tossernes mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farvel og tak
  • #1   8. aug 2022 Det er altid sørgeligt, at måtte sige farvel og ekstra når det er den sidste, jeg håber hun kommer godt afsted, og jeg ved hun har haft et godt liv hos dig, og at der er en god grund til dette farvel.
    Jeg ønsker jer det bedste i fremtiden smiley


  • #2   8. aug 2022 Tak, Jette!
    Det er simpelthen det værste valg at skulle tage. Men ja, jeg ved også at hun har haft det godt her og på et tidspunkt bliver mit liv forhåbentlig til at jeg kan få katte igen.


  • #3   8. aug 2022 Tak for denne gang N9nna.
    Det er så hård en beslutning, jeg måtte tage beslutningen i marts måned for min Tøsen. Det var mega svært og hårdt og så på en måde alligevel ikke, jeg havde været fast gæst hos dyrlægen siden årsskiftet, så det var på tide desværre, men hun fik 15 gode år, og Sofie har haft et godt liv hos dig, smiley for mig var det en gave at jeg havde en uge til at sige farvel og vænne mig til tanken, det håber jeg også du vil føle, jeg savner stadig Tøsen, men på en måde er meget letter nu, fordi hun havde været syg længe og skulle have medicin 2 gange dagligt, det gav lidt udfordringer i dagligdagen. smiley

    Kom godt videre og forhåbentligt vi du igen en dag få lyst til at have alt igen, og ellers vil du altid have dit store Katte hjerte ?


  • #4   8. aug 2022 Tak Heidi. Og tak for hjælpen med at post billeder osv, når det har drillet. Jeg vil så gerne have katte igen, når der kommer ro på vores liv!
    Men her bliver godt nok ulideligt stille når hun ikke er her mere. Efter Sofus blev aflivet sidste år har hun virkelig overtaget hans job som putte mester og sludre chatol.


  • #5   8. aug 2022 stort kram herfra smiley
    det er aldrig sjovt at må træffe den beslutning smiley
    håber da at du kommer retur til os igen på et tidspunkt smiley


  • #6   8. aug 2022 Tak Anja. Ja, jeg har jo brugt mange hyggelige timer herinde igennem årene og det er da rart at 'se' jer igen. Men jeg har valgt at skære kraftigt ned på mængden af sociale medier, da jeg begyndte at føle mig presset af behovet for at være opdateret over det hele. Så jeg er hverken her, fb eller Insta. Det har givet lidt ro kun at holde øje med én platform.
    Men ja, måske jeg kommer tilbage en dag. Hav det rigtigt godt og pas på hinanden herinde.


  • #7   8. aug 2022 smiley

  • #8   9. aug 2022 Trist at du forlader os. smiley

    Er det ikke bedre bare at holde en lang pause?


  • #9   9. aug 2022 Det kan godt være. Jeg er heller ikke helt klar til at slette min bruger endnu....

  • #10   16. aug 2022 Super trist at skulle tage afsked med sin(e) katte - har været der lidt for mange gange. Og føler med dig.

    Men vent med at slette din brugerprofil herinde. Jeg slettede min efter at have afleveret Otto og Teddy til eks'ens kusine og hendes mand i 2016 - og alt mit indhold røg jo så også på den konto. Det fortrød jeg bagefter - og selvom jeg oprettede en ny bruger et stykke tid efter, så kan det slettede jo ikke sådan lige genskabes.

    ...... desuden savnede jeg jer også..... smiley


  • #11   16. aug 2022 Jeg har jo været væk i et par år efterhånden og havde stadig min ruger herinde, så tænker ikke at slette den. Ville bare lige sige pænt farvel, vi har jo alligevel haft mange gode diskussioner, sjove konkurrencer osv. Tænker ikke at jeg som sådan kommer til at kigge så meget ind, men man ved jo aldrig smiley

Kommentér på:
farvel og tak

Annonce