{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Lisbeth s
Lisbeth s
Tilmeldt:
29. jul 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Hittekillinger? udekat til indekat) {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg har en veninde som har 3 hittekillinger på omkring de 6 - 7 uger gamle. Hun har fundet dem i en skov, med moren død ved siden af smiley

Nu er sagen den, at hun ikke kan beholde dem da hendes kæreste er kraftig allergisk overfor katte.. desværre. Så for øjeblikket lever de i et lukket rum.

Jeg går nu og overvejer om jeg skal tage dem til mig. Jeg har haft 4 katte før, og savner det at have kat. Samt jeg ikke kan klare tanken om at de muligvis skulle aflives.

Nu er spørgsmålet så, hvis jeg vælger at tage dem til mig, vil de kunne leve som indekatte? - De vil selvfølgelig blive kastreret/neutraliseret osv. Jeg tænker mest fordi de blev fundet udenfor, så måske de kommer til at savne at være ude? eller er de for små til at kunne huske det?

I er selvfølgelige velkomne til at komme med alle de råd i vil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hittekillinger? udekat til indekat)
  • #1   25. nov 2008 jeg er enig med Susanne.... de vil hurtigt vænne sig til livet som indekat, men i skal lære dem at gå på bakke hurtigst muligt

  • #2   25. nov 2008 ved at blande jord i gruset og så gradvis gå over til ren kattegrus..... så det minder mest muligt om det de er vant til

  • #3   25. nov 2008 Killinger i den alder kan sagtens blive indekatte, især hvis de neutraliseres tidligt.
    Og så kom haneben mig i forkøbet mht. jord i bakkerne :-))

    Held og lykke med mislingerne!


  • #4   25. nov 2008 stort hjarte du har at du vil gi dem et nyt hjem sammen det varmer at læsse

  • #5   25. nov 2008 Du kan sagtens omkonventerer dine killinger til at være indekat.. Min lille mis er også blevet fundet for 2 uger siden som hitte killing.. Hun var ude til at starte med hos min veninde og er så blevet indekilling hos mig.. Det går faktisk rigtig fint og hun nyder det.. Se forbi Lille mis..

  • Lisbeth s
    Lisbeth s Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #6   25. nov 2008 Jamen tusind tak for jeres svar. Jeg havde nu nok taget dem alligevel, men det letter ihvertfald at høre smiley

    Det med jord i bakken vil jeg huske, så tak for det også!


  • Lisbeth s
    Lisbeth s Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #7   25. nov 2008 Pernille E -

    Disse er dog tamme, de er meget legesyge og kommer gerne hen til en, så det er ikke noget problem. Skal lige siges de blev fundet i en papkasse, så nogen har jo nok dumpet dem ude i skoven smiley

    Mad og dyrlæge skal der selvfølgelig til, og masser af legetøj smiley Men forstår godt din bekymring. Der er mange som siger ja til den slags fordi de ikke kan modstå sådan nogle små kræ og pludselig bliver det for meget.

    Men jeg har nu både pengene og tiden, så hvorfor ikke bruge det på noget fornuftigt smiley


  • #8   25. nov 2008 Jeg mener også, at når det er killinger er det nemmere at få dem til at blive inde, fremfor hvis det er en voksen kat ...



Kommentér på:
Hittekillinger? udekat til indekat)

Annonce