{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Nogen som har set Lilo? {{forumTopicSubject}}

Jeg spørger igen,.. Nogen som har set lilo?.. sidst set lørdag d. 15. hun er meget savnet .. billeder kan ses i min profil.. hun er 1½ år. en dejlig talende kat. hun erblevet væk i tølløse.. Vi har fået fif om at en gammel dame har fodret hende og lukket hende inde. Hvis nogen har set eller hørt noget. kontakt mig venligst... vi har desværre ingen ide om hvor den dame bor.. eller noget.. smiley

Tak..

Mvh blancka..
20972790


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen som har set Lilo?
  • #1   28. nov 2008 desværre. bor slet ikke i området smiley

  • #2   28. nov 2008 det bare så irriterende smiley . Hun har aldrig været væk så længe før.. og savner hende bare så meget smiley

  • #3   28. nov 2008 hvor længe har hun været væk s:

  • #4   28. nov 2008 sidst set lørdag d. 15..

  • #5   28. nov 2008 org'.
    det er jeg ked af at høre. :S


  • #6   29. nov 2008 Ej altså .. er hun stadig ikke fundet???? Hvor er jeg ked af at høre det ... Jeg bor desværre heller ikke i området ... Nu spørger jeg nok VILDT dumt, men kunne man ikke banke på alle dørene og spørge efter hende??? Eller er Tølløse en MEGET stor by? (kører kun lige forbi banen når jeg engang imellem skal til Vestsjælland)

  • #7   29. nov 2008 vi har netop været rundt til alle naboer. og vi har også været forbi de huse hvor hun skulle have været set men ingen åbner døren når vi er der. smiley

  • #8   29. nov 2008 Hvis nogen har kendskab til, at en dame har fodret hende, så må de vel vide hvor denne dame bor.


  • #9   29. nov 2008 Led efter katten - på alle tider af døgnet.

    Lad om muligt et vindue stå åbent.

    Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

    Bed naboer tjekke skure, kældre og andre steder den kan være blevet lukket inde. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

    Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

    Sæt opslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

    Efterlysningsannonce i lokalavisen

    Efterlys på www.dyrenesbeskyttelse.dk
    Og på diverse kattefora.

    Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

    Hold øje med fremlysninger i avis, på dyrenesbeskyttelse, kattesider på nettet og opslag i lokalområdet.


  • #10   29. nov 2008 Mange tak alt det vil jeg gøre smiley

Kommentér på:
Nogen som har set Lilo?

Annonce