{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Ny killing ruller sig i kattebakke {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop fået en hunkilling på 12 uger. Jeg har i forvejen en kastreret hankat på 14 måneder. Jeg har to kattebakker i hver sin ende af lejligheden, men begge katte bruger begge kattebakker. Sammenføringen af de to katte er gået over al forventning, men jeg har observeret at killingen sommertider ruller sig i gruset i kattebakkerne?
Har nogen mon et svar på dette? ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing ruller sig i kattebakke
  • #1   13. okt 2022 Tryghed, katte som opholder sig i kattebakken, gør det fordi den dufter af kat, og det giver tryghed.
    Jeg har mest set det ved nye killinger, og det er jo smart, for de kommer hurtigt til, at dufte som resten af flokken.
    Hvis killingen derimod lægger sig til at sove i bakken, tider det på utryghed i hjemmet.


  • #2   13. okt 2022 Bølle ELSKER at lege i kattebakken - virkelig hyggeligt med en kat med længere pels og så fyldt med kattegrus

    på internatet gjorde killingerne det også meget. tit var bakken vendt rundt næsten, og grusset spredt ud over hele bunden. Og skulle vi være rigtig heldige så havde de også leget med vandet.

    det er tryghed for killingerne. De kan lugte de andre og kommer til at dufte som de andre. Bakken er også som en hule

    hvis man kommer på udstilling vil man også lægge mærk til at en del af kattene sover i deres bakker. Det er her de følger sig trygge


  • #3   14. okt 2022 Tak for svar, det giver mening! ??

Kommentér på:
Ny killing ruller sig i kattebakke

Annonce