{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Ny killing, kat nr 3..... {{forumTopicSubject}}

Jeg ville bare lige høre Jer lidt ad herinde, da det altid er rart at få gode råd...

Har Magnus og Samson som er almindelige huskatte (inden katte) på knapt halvandet år begge to. De har det fint med hinanden idag, dog er Magnus den dominerende og Samson undvigende.

Igår fik vi kat nr tre, som oz er den sidste, kær lille han killing på 12 uger.

De to store hvæser af ham, slår ud efter ham og rejser pels. Magnus er mest nysgerrig men ikke synlig glad for ham smiley

Kan en voksen kat ike mærke at der er tale om en killing?? Et barn?? George (den nye) underkaster sig, ruller rundt og viser mave, når de hvæser af ham.

Han har vist ingenting af vacciner eller ormekur fået der hvor han kom fra, da han var staldkat.
Vi gir ham nu RC kitten tørkost. Han sku ku gå på bakke, men vi sætter ham jævnligt derind....

Hertil morgen tissede han gennem min dyne og på lagenet smiley
Han blev straks sat på toilettet.
Tror I dette kommer eftersom han føler sig hjemme??

Vi har to store katte toiletter fordelt.

Han har en rund og hård mave, så jeg skal med garanti have en ormekur til ham.

Har I andre råd, om ting som jeg ikke har skrevet om?? Så tager jeg imod med største fornøjelse smiley

Opretter snart George herinde, så I kan se vidunderet, men han er godt nok svær at tage billeder af smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing, kat nr 3.....
  • #1   8. nov 2010 Hmm din killing har gjort det mange killinger har fundet på i tidens løb nemlig at tisse der hvor det lugter af jer.en killing der er staldkat kan du ikke forvente er renlig på den samme måde som en killing der er vokset op inde i huset .den første tid vil de hvæse meget af den lille han lugter fremmed og han er på deres enemærker. Lad dem selv finde ud af det så finder han sin plads og der falder ro på dem. Hvis dine andre katte ikke er kastrere skal du dog lige holde øje med at de ikke prøver at parre ham.du skal være opmærksom på at din nye killing ikke har en sygdom som dine andre katte kan få der er en risiko for det når du tager en stald kat ind. Den skal helt sikkert ha ormekur og få den undersøgt af dyrelægen . Tillykke med dit nye familiemedlem :0)

  • #3   8. nov 2010 Mange tak skal I ha. Ja, han var nu "renlig" i stalden med katte bakke, osv, men jo der er sket meget i hans liv siden igår smiley
    Vi sætter ham hyppigt på kattebakken for at huske ham på det, og han har da oz tisset der, håber det med dynen kun var et enkelt tilfælde.

    Men han må føle sig noget i stikken med de to store banditter og Magnus, den domnirende, er super nysgerrig men oz meget forsigtig og hvæsende.

    Vi glæder os til han får duft af os og huset, så han ikke falder så meget udenfor som ligenu smiley

    De to store er neutraliseret og det skal George oz, når han blir klar til det.

    Håber jeg kan tage så mange billeder af ham, at jeg kan få ham oprettet herinde.

    Knus.


  • #4   8. nov 2010 du kan evt spraye lidt catnip i kattebakken det gør den lidt mere interesant , evt sætte feliway i stikkontaken her den første måned det giver ham lidt sindsro og en anden afslapning i forhold til nu og evt føler sig mere hjemme

Kommentér på:
Ny killing, kat nr 3.....

Annonce