{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

hjælp deprimeret kat {{forumTopicSubject}}

hejsa.
jeg håber der eer nogen der kan give et godt råd.
jeg har jo min kære hunmis monse. monse adopterede for snart ½ år siden en killing - bettenøv.
monse har behandlet ham som var han hendes egen - hun blev steriliseret efter det gik galt med en graiditet men selv efter det blev hun ved at tage sig af bettenøv. hun fulgte ham rundt, han pattede ved hende og hun opdrog ham.
for to uger siden mistede jeg/vi bettenv til en hjerneblødning og siden har det bare gået ned af bakke for monse.
hun spiser ikke, hun ligger bare det samme sted, hun vil ikke snakkes med hun vil ikke ud.
jeg var ved dyrlæge med hende og skal nu give hende væske med en engangssprøjte fordi hun heller ikke vil drikke.
hun virer som om hun fuldkommen har opgivet livet og det gør migså ondt at se på.
hvad kan jeg gøre??
jeg har da før haft hunkatte med killinger hvor killinger er kommet væk men jeg har aldrig set denne reaktion ved nogle af dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp deprimeret kat
  • #1   2. dec 2008 Jeg ville nok give hende en ny lille ven. en killing han kan tage sig af, den kan sagtens være 12 uger. Hun mangler måske det bånd til en baby?
    en feliway i stikkontakten og masser af opmærksomhed

• #2   2. dec 2008 Åhh hvor trist.
    Hun sørger - det er meget forskelligt hvor stærke bånd der er. Hun har brug for en killing - nogen at være noget for.

• #3   2. dec 2008 Som de andre også siger, jeg ville nok anskaffe en lille 12 ugers killing som hun kan tage sig af.

Årh... Stakkels misser. Hvor er det synd for hende.

• #4   2. dec 2008 Jeg har oplevet noget lignende - det var så en hunkat, der havde mistet sin "mentor"... Hun gik helt i sort og holdt op med at spise og drikke. Hun lå på drop hos dyrlægen i flere dage og kom hjem om natten - efter 3 dage begyndte hun at spise selv og blev mere og mere sig selv. Så væske er meget meget vigtigt!

• #5   2. dec 2008 jamen jeg har to killinger og en 11 gammel kat men hun gider ingen af de dem. men det kan godt være i har ret.

• #6   2. dec 2008 måske inges kattehjem eler andre har en killing på 7-8 uger, der ikke behøver die, men som godt kunne bruge en omsorgsfuld mor?

hun lader ihvertfald til at have brug for at knytte sig til et lille væsen, men når nu du allerede har to så kommer hun måske over det.
    men to uger er længe at sørge.

• #7   3. dec 2008 Det er rigtigt synd for hende...............og hun sørger jo helt naturligt og der kan gå rigtig lang tid før at den ikke sørger mere................jeg har lige læst at man skal give katten tid til at sørge og ikke forhaste sig med en ny ven.............og at når katte sørger så trækker de sig lidt tilbage fra omverden og viser på alle måder at de er kede af det.............men hun skal selvfølgelig ikke sultestrække.............giv hende lidt mere tid og skulle det gå helt ned af bakke så overvej en lille ny killing til hende.......hendes soulmaide er jo lige død og 2 uger er ikke ret længe for en kat som sørger...............jeg kender godt til en kats sørge forløb og selvom der er killinger eller en anden legekammerat i huset så savner de deres bedste ven............og det kan tage flere måneder hvor katten opføre sig anderledes............men pøj pøj med hende.kh. Løverne

• #8   4. dec 2008 prøv Dr. Bachs Nødhjælpsdråber. det koster ca 120 kr for 10 ml, men det virker altså... jeg har hjulpet en hest over et lign. problem... købes i helsekost forretninger og har set det i den store matas i køge. 4 dråber 4 gange dagligt skul det i et stk leverpostej eller lign, eller dryp det på hendes pote, en dråbe af gangen. hun skulle gerne få det bedre og blive gladere efter 3-4 dage...

• #9   4. dec 2008 tusind tak for jeres svar. jeg har købt feleway og sat op men endnu er der ikk nogen virkning ellers må jeg prøve det blomstermedicin - mener at have læst om det et andet sted men det var vist forebyggende mod stress.

• #10   5. dec 2008 det er ikke forebyggende mod stress... finder lige noget du og andre kan læse om det... det er et super produkt...

• #11   5. dec 2008 gå ind på www.bachblomsterremedier.dk

der kan i læse alt der er værd at vide om dr. bachs blomsterremedier... de kan varmt anbefales...

Kommentér på:
hjælp deprimeret kat

Annonce