{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan får jeg min kat til at drikke mere
  • #1   9. jan 2023 Giver vådfoder (paté med gele) og blander det med vand smiley

  • #2   9. jan 2023 Nogle katte foretrækker en fontæne, andre drikker de mærkeligste steder... i brusekabinen f.eks. smiley

  • #3   9. jan 2023 Enig. En vandfontæne er faktisk også ret god. Det fik i hvert fald Indi Bob til at drikke mere smiley

  • #4   9. jan 2023 Har købt vandfontæne og giver kun vådfodder ... smiley

  • #5   9. jan 2023 Blander du også vand i vådfoderet? smiley

  • #6   9. jan 2023 Nu har konsistensen jo også noget med motion at gøre.
    Min overvægtige, inaktive Freddie kan da også godt aflevere en hår afføring, men han er altså ikke syg af det.
    Oplever du at den har mavepine eller andet???
    En kattelort skal jo have en fast konsistens.


  • #7   9. jan 2023 Husk Vildkattene (som vi har flere af der bruger kattelem og spiser her så skønt navn) smiley ja men det skal jo ikke være så hård at hun ikke kan komme af med det selv og enig i at motion mangler hun nok mere af - vi leger med hende og har købt en udekattegård på 3 x 4 m fra Omlet og den nyder hun - jeg er ikke meget for at lade hende være udekat men hun har 100 m2 her og så den udegård som hun meget gerne må bruge mere - hun elsker den for der er jo dufte og fugle og lyde som vi ikke har indenfor smiley

  • #8   13. feb 2023 Vores kat drak ikke ret meget, jeg var meget i tvivl om hun faktisk fik nok, så vi forsøgte også med en fontæne. men vores kat er lidt frygtsom anlagt, så den blev hurtigt fjernet igen smiley Læste at katte ikke er vilde med at vandet er lige ved maden, så vi fjernede vandskålen og nu står der en 3 små vandskåle rundt omkring, en på gulvet og 2 oppe på kommode/vindueskarm og de bliver alle 3 flittigt brugt. Hun kan også finde på at slikke kondens af vinduer/flasker mv. Så det virkede hos os (og sammenlignet kan jeg i hvert fald se at hun drikker meget mere nu end hun gjorde i starten),
    Jeg tænkte dog ikke over afføringens konsistens men mest over at der ikke rigtig forsvandt ret meget vand smiley


  • #9   14. feb 2023 Sanne B - super gode ideer tak smiley

Kommentér på:
Hvordan får jeg min kat til at drikke mere

Annonce