{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.997 visninger | Oprettet:

Julie m
Julie m
Tilmeldt:
8. nov 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 9

Dyrlæge (søger en god men billig i KBH) {{forumTopicSubject}}

Hej,...
Jeg skal have min kat til dyrlægen, den skal vaccineres, undersøges og have ormekur?.. Jeg er studerende og har derfor ingen penge, så mere om i kender en god dyrlæge, men BILLIG.
Jeg bor i storkøbenhavn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge (søger en god men billig i KBH)
  • #1   11. dec 2008 vil mene landbohøjskolen er i den billige ende. men ellers tag din lokal telefon bog og start fra en ende ring og spørg hvad en vaccination koster. hvis du har nogle venner i nærheden som også skal ha vaccineret er der som regel lidt penge at spare på kat nr 2 og så kan i dele hele udgiften.

  • #2   11. dec 2008 jeg ville nu heller ikke vælge den, billigste -den bedste. Jeg ville finde en god kompetent dyrlæge, har du ikke mange penge, kan du høre om en afdragsordning, nogle dyrlæger kører med studierabat har jeg hørt (husker bare ikke lige hvor jeg har det fra, eller hvem det skulle være).

    Stig Feldballe i Skovlunde-Herlev er hamrende dygtig, og han er ikke dyr.


  • #3   11. dec 2008 Stig Feldballe i Dyreklinikken Skovlunde-Herlev er hamrende dygtig, og han er ikke dyr.

    Helt enig - og verdens mest behagelige og rare mand - det er hans personale også:-)


  • #4   11. dec 2008 Gå ikke efter en billig dyrlæge. Dr. Dyredød (hvis "ære" her på KF anses for vigtigere end kattes velfærd, og derfor ikke må nævnes ved navn :S) reklamerer med at være billig, og ham skal du i hvert fald holde din kat langt væk fra.
    Tjek altid dyrlægens navn ud på nettet INDEN du bestiller tid.