{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Slugt bold {{forumTopicSubject}}

Min Jilly har måske slugt en blød stof bold på 3,5 cm. Jeg kan ikke finde bolden nogen steder. Jeg så sidst bolden i formiddags, nu det aften. Jilly er 5 mdr. Gammel hunkat. Kan hun godt sluge så stor en bold?. Hun har spist men ikke så meget som hun plejer, hun er rolig, slikker sig og social. Jeg har kun haft hende i 3 dage??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slugt bold
  • #1   19. feb 2023 Du må lede de mindste steder du kan tænke den kan være, jeg har i mange år, måttet tælle de bolte som er fremme, så jeg var sikker på de ikke var spist, men det var fordi de blev bidt i stykker, og den du viser, var en af dem jeg ikke kunne have, det var ret meget legetøj jeg ikke kunne have fremme uden opsyn.
    Det har også kostet flere indlæggelser, og problemet er, at du ikke kan se de der bløde ting på røntgen, kun hvis de blokere og der er ophobning af afføring.
    Den af mine katte som var værst til, at spise ting, blev indlagt og fik noget afslappende plus noget til at sætte gang i maven.
    Min samling af ting som kom op igen var større end dyrlægens, gemte så ikke dem som kom den anden vej smiley
    Jeg opdagede der var noget galt, når appetitten forsvandt, eller det lød som om han havde problemer med en hårboldt, men den kom så i regnbuefarver smiley jeg havde flere ting som kunne smøre hals/ tarm, men det var i samarbejde med dyrlægen, og finder du ikke boldten eller du ser den komme retur eller passere inden i morgen tidligt, så ville jeg ringe til dyrlægen, en killing på 5 måneder kan hurtigt bliver rigtig syg.
    Jeg håber du finder boldten, og alt er fint smiley


  • #2   19. feb 2023 Ps, har du ikke andet, så kan du tilbyde lidt smør, det smørre godt, og kan vil din kat ikke have det, eller noget vådkost, så ville jeg ikke udsætte, at kontakte dyrlægen.

  • #3   19. feb 2023 jeg ville nok lige tage en ekstra rundte i hjemmet. tjek under alt og i alt

    har selv en masse af de bolde, og de kan komme ind alle steder. har dog aldrig oplevet at de har spist dem
    så prøv at kig en ekstra gang. tjek kattebakken og senge mm

    Og så ellers holde øje med missebarnet. Er der det mindste tegn på at den ikke vil spise, har smerter eller utilpas så ring til din dyrlæge. Ikke noget med at vente, men ring


  • #4   21. feb 2023 hvordan går det?

Kommentér på:
Slugt bold

Annonce