684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Passer katte som pisser i min seng Passer katte som pisser i min seng

Jeg passer 3 katte for en veninde.
Hun kom og dumpede dem af her forrige weekend, og de æder mig ud af huset, normalt skal skålene med RC fyldes op hver 3.-4. dag, men nu hverdag!!!
Derudover pisser de i min seng hverdag så nu er jeg ved at være godt træt af at lukke døren til mit soveværelse pga de 3 katte, jeg fik intet med til dem, men igår kom ejer med 2 kilo RC og så regner hun vel med at det er fint??

De æder mig ud af huset.
De pisser i min seng!
De vælter alt ned.
Osv osv........

Hvad ville i gøre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passer katte som pisser i min seng
  • #1   22. dec 2008 Kontakte ejer og sige at de katte ikke er dit problem og så aflevere dem tilbage.... hvis hun vil betale for at du passer dem kan hun jo passende smide 500 kr om mdr. det er IKKE for meget....

• #2   22. dec 2008 Hvis hun ellers selv er god imod kattene, ville jeg bede hende hente dem.
    Og ellers går mine tanker på at undersøge muligheden for hvorvidt du på lovlig vis kan omplacere dem (gør ikke noget, der kan sætte enten dig, katte eller ny familie i en dum situation).
    Urenlighed kan jo være alt fra afsky mod at dele bakke med dine katte til stress til blærebetændelse, så dette problem må evt. løses ved at efterprøve løsninger til hver af dem. F.eks. adskillelse af kattene, flere bakker, Feliway-duft, dyrlægebesøg. Der er et hav af indlæg om dette problem, hvis du kigger lidt tilbage i forummet, og ellers må du spørge igen.

• #3   22. dec 2008 Problemet er at hun først kan tage dem tilbage den 1. feb, da hun ikke har noget sted at bo :o(

• #4   22. dec 2008 Der findes kattepensioner, hvor kattene sikkert vil have det bedre, hvis det er fordi, at de er stressede over dine katte.

• #5   22. dec 2008 Når ejer lige har været forbi, så har du vel snakket med hende om problemerne...?

Hvad jeg ellers ville gøre ... tja, bede veninden om at komme med en masse sække af det grus kattene plejer at bruge, sætte en helvedes masse bakker op, og en Feliway i stikkontakten, fjerne ting der kan gå i stykker, gemme kvitteringer på kattemad og glæde mig til 1. februar smiley

(.. og hvis det var fertile katte ville jeg aldrig have sagt ja til at få dem ind i huset)

• #6   22. dec 2008 Puha, det lyder faktisk ikke som om det du hygger dig særlig meget her i jule måneden med de misser i hjemmet (o: Hmm, jeg havde nok valgt at kontakte hende og fortælle det der er problemer og at hun skulle finde et andet sted til dem hvis de fortsatte med at pisse i din seng (o: Læste osse dit indlæg på hg og synes altså det er lidt komisk xD men er nu godt tilfreds med at det ikke er mig der er i dine sko (o: Held og lykke

• #7   22. dec 2008 Det kommer da helt an på hvor go en veninde det er *S*

Fortæl hende at du har brug for flere madpenge, og luk døren til soveværelset.

Jeg har lige passet min rigtig gode venindes 3 katte og 1 hund i næsten 1 år. Hun gav mig 300,- om mdr for mad osv. Her d 1. der flyttede de så i stor lejlighed, hvor de måtte ha dyr.

Kattene er sikkert stresset over flytning til så mange nye dyr/nye omgivelser, derfor tisser de i din seng.

• #8   22. dec 2008 Hun er ikke en tæt veninde, jeg kender hendes mor, og har den vej igennem lært hende her at kende.......

Vi har 6 katterbakker fordelt i hjemmet, så burde på sin vis være nok........

• #9   22. dec 2008 Må jeg godt lige tillade mig at spørgs hvorfor hendes mor så ikke har taget og passet hendes katte i stedet for dig, hvis I ikke engang er nære venninder (o:

• #10   22. dec 2008 Ved det ikke, men tror det er fordi hun selv har 12 katte...

• #11   22. dec 2008 Det var da godt nok osse noget af en flok. Var lige inde forbi dine misser og det er da heller ikke fordi at det ser ud til at du mangler katte (o: Der var godt nok en del synes og er du gal de var smukke. Nå, undskyld emne skiftet. Men kan du ikke bare bede ejeren om at hente sine dyr da du ikke finde affinde dig i at de pisser i din seng (o: ?

• #12   22. dec 2008 Har du indsluset tre frememde katte sammen med dine egne?

• #13   22. dec 2008 Jeg har lige talt 10 katte og fem killinger!!!! Så det er nu ikke sikkert at 6 bakker er nok - og da slet ikke for de 3 gæstekatte der er kommet til - måske skulle de have deres egne bakker. Med alle de katte må du have et meget stort hus ... så måske var det en mulighed at indrette et rum til gæstekattene - og så passe dem de fem uger ligesom det var en kattepension?... Ikke optimalt, men når nu situationen er som den er ....

Kommentér på:
Passer katte som pisser i min seng

Annonce