{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Kom hjem til en nedkørt kat :ö( {{forumTopicSubject}}

Øv øv for en dag. :ö(
Min veninde skulle komme idag, og vi skulle rigtig have en hyggeaften, med film og slik, sammen med min kæreste.
Tanja og jeg skulle ud til min hest, og det var helt kanon. Vi kører så ind og handler, og derefter hjem, for at lave aftensmad.

Da vi kommer hjem, sidder min kat Musling så på dørmåtten (som hun plejer), og vil ind.
Pludselig råber Tanja op: <i>"NEJ NEJ NEJ, SE HENDES BEN!"</i>
Og ja, totalt panik :o(
Hendes ene forben var helt skrællet for pels, hud og kød, plus blod på øre og snude. :ö(
Michael fik ringet til dyrehospitalet med det samme, og indenfor 5 min. var vi ude ad døren igen.

Desværre var der intet at gøre, så Musling blev aflivet.

Alt forløb stille og roligt og som det skulle, og jeg fik stortudet.
Vi har taget hende med hjem, så vi kan begrave hende, når vi får vores eget sted.

Savner min skat, men nu har hun fået fred, uden smerter.

<b>R.I.P. Musling</b>

I kan se hende her:
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25165&ipc=87840

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kom hjem til en nedkørt kat :ö(
  • #1   28. dec 2008 RIP stakkels mis.. Ikke for at være ond, men det er indnu en af grundene til jeg ikke har ude katte..

• #2   28. dec 2008 Åh nej, hvor trist smiley Godt I fik hende hurtigt til dyrlæge, selv om det desværre gik som det gik.
    Medfølelse herfra.

• #3   28. dec 2008 hvor er det hårdt. godt i kom hurtigt afsted. havde der været noget at gøre kunne tid jo gøre en forskel..og nu hvor hun ikke kunne reddes fik hun i det mindste fred hurtigt og i armene på sine elskede mennesker.

• #4   28. dec 2008 Stakkels lille mis men det er desværre det der sker nogle gange når man vælger at have udekatte, jeg frygter også selv for min lille kat hvis jeg ikke har set ham et par dage. Godt nok er han bange for biler så går ikke ud til vejen, men han opholder sig nogle gange på parkeringspladsen:-/ Hun så ud til, at være en dejlig lille kat heldigvis har hun fået fred og skal ikke lide mere, håber du med tiden vil komme dig over tabet.

• #5   29. dec 2008 årrh hvor synd! Enhver katteejers marridt.

R.I.P smukke Musling

• #6   29. dec 2008 Uh hvor væmmeligt søde.. Har virkelig ondt af dig.. Godt at hun ku få fred hurtigt, når der ik ku gøre andet..
    En af de store grunde til at jeg ik har mine ude.. Udover Basse, som jeg os frygter for hver dag.. Men han vil aldrig ku leve inde, desværre..

• #7   29. dec 2008 Hvil i fred Musling smiley

• #8   29. dec 2008 1000 tak skal I have alle sammen!
    Det er rigtig sødt af jer, og ja, hun var en smuk lille sag. :o)
    Her er helt tomt uden hendes spinnen, når vi sidder og ser film, og savner hende, men jeg er SÅ glad for at hun selv kom hjem, og at jeg kunne slutte hendes lidelse, så hurtigt som muligt.
    Hun må have været glad for os, som ejere, siden hun valgte at komme hjem, og det er en stor trøst i sig selv.
    Savner hende, og vil fortsat savne hende, i LANG tid!

Vi skal ikke have kat, før vi flytter i et hus, længere ude på landet, for jeg foretrækker at katten får et friluftsliv.
    MEN - Når tiden er inde, så skal vi bestemt have kat igen. :o)

• #9   29. dec 2008 Ja nu var jeg jo med på dyrehospitalet i går og til jer andre skal det lige siges at jeg er den Tanja, der bliver omtalt i første indlæg.

Det kan slet ikke beskrives hvor forfærdeligt det var. Jeg stod med Musling da Michael forsøgte at få fat i dyrehospitalet og jeg tudede bare helt vildt. Hun var godt nok ikke min kat, men har kendt hende længe og hun var simpelthen SÅ dejlig. Sådan en man elsker lige med det samme smiley

R.I.P. Musling! Håber du har det bedre hvor du er nu...

• Stephanie p
    Stephanie p Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
    #10   30. dec 2008 Det gør mig rigtig ondt det med din kat. Mig og min kæreste mistede vores kat d. 18, den var også blevet kørt ned, men var død på stedet, og de havde også lagt ham pænt ind til siden. Jeg var knust. ´Den væreste dag i mit liv. Og man mangler noget i hverdagen.
    Men det må ha været hårdt at køre katten ud til dyrlægen, og å få den besked at den ikke klare det.
    Gør mig rigtig ondt. Ønsker man jo ikke for nogen. smiley

Kommentér på:
Kom hjem til en nedkørt kat :ö(

Annonce