Kom hjem til en nedkørt kat :ö( {{forumTopicSubject}}
Øv øv for en dag. :ö(
Min veninde skulle komme idag, og vi skulle rigtig have en hyggeaften, med film og slik, sammen med min kæreste.
Tanja og jeg skulle ud til min hest, og det var helt kanon. Vi kører så ind og handler, og derefter hjem, for at lave aftensmad.
Da vi kommer hjem, sidder min kat Musling så på dørmåtten (som hun plejer), og vil ind.
Pludselig råber Tanja op: <i>"NEJ NEJ NEJ, SE HENDES BEN!"</i>
Og ja, totalt panik :o(
Hendes ene forben var helt skrællet for pels, hud og kød, plus blod på øre og snude. :ö(
Michael fik ringet til dyrehospitalet med det samme, og indenfor 5 min. var vi ude ad døren igen.
Desværre var der intet at gøre, så Musling blev aflivet.
Alt forløb stille og roligt og som det skulle, og jeg fik stortudet.
Vi har taget hende med hjem, så vi kan begrave hende, når vi får vores eget sted.
Savner min skat, men nu har hun fået fred, uden smerter.
<b>R.I.P. Musling</b>
I kan se hende her:
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=25165&ipc=87840
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 111
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Medfølelse herfra.
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
R.I.P smukke Musling
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
En af de store grunde til at jeg ik har mine ude.. Udover Basse, som jeg os frygter for hver dag.. Men han vil aldrig ku leve inde, desværre..
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.153
jun 2007
Følger: 13 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 91 Svar: 144
Det er rigtig sødt af jer, og ja, hun var en smuk lille sag. :o)
Her er helt tomt uden hendes spinnen, når vi sidder og ser film, og savner hende, men jeg er SÅ glad for at hun selv kom hjem, og at jeg kunne slutte hendes lidelse, så hurtigt som muligt.
Hun må have været glad for os, som ejere, siden hun valgte at komme hjem, og det er en stor trøst i sig selv.
Savner hende, og vil fortsat savne hende, i LANG tid!
Vi skal ikke have kat, før vi flytter i et hus, længere ude på landet, for jeg foretrækker at katten får et friluftsliv.
MEN - Når tiden er inde, så skal vi bestemt have kat igen. :o)
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 27
Det kan slet ikke beskrives hvor forfærdeligt det var. Jeg stod med Musling da Michael forsøgte at få fat i dyrehospitalet og jeg tudede bare helt vildt. Hun var godt nok ikke min kat, men har kendt hende længe og hun var simpelthen SÅ dejlig. Sådan en man elsker lige med det samme
R.I.P. Musling! Håber du har det bedre hvor du er nu...
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
Men det må ha været hårdt at køre katten ud til dyrlægen, og å få den besked at den ikke klare det.
Gør mig rigtig ondt. Ønsker man jo ikke for nogen.
Kom hjem til en nedkørt kat :ö(