kontakt med forrige ejer :-D {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Vil bare dele min glæde med jer
Vi hentede Aslan i april 08, og har ikke et sekund fortrudt det. Han er en dejlig dreng
Når det så er sagt så ved jeg at tidligere ejer var ked af at skulle af med ham, men situationen gjorde det nødvendigt
Da vi hentede ham lovede jeg at vi nok skulle komme med opdateringer på den fine herres trivsel og sådan.
Jeg bliver bare så glad når der så kommer en besked hvor der bliver spurgt til ham, og jeg nyder at skrive hvor godt han har det, og hvor glade vi er for ham - jeg synes det er skønt at man kan holde kontakten på den måde
er der andre herinde der gør det?
(Hvis du selv læser med, så tusind tak endnu engang for at du valgte os)
Godt nytår fra os
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 98
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Katte: 5 Emner: 28 Svar: 754
JEg lovede at skrive til Guccis ejer, hvis/når hun fik killinger og jeg sendte billeder et par gange, men hørte intet.
Jeg har fortsat god kontakt til 2 af de killinger, der er født her. De er oprettet herinde og jeg kigger jævnligt ind om der er kommet nye billeder. Det er SÅ dejligt at se de vokser og nyder livet med deres mennesker.
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 44 Svar: 232
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
Jeg skrev også i mine kontrakter på mine killinger at jeg skulle opdateres min 1 gang årligt, de behøvede ikke at ringe bare sende mig en mail, men jeg hørte fra 2 af dem 1 gang og siden har jeg intet hørt og den 3 ja de har aldrig opdateret mig... 4 killing ja han blev jo heldigvis her så der behøves ingen opdateringer...
Men må da indrømme at jeg er ked af det og skuffet over de ikke lige kan sende en mail med et billede og nogen få ord om hvordan de har det, men nej jeg må så håbe at intet nyt er godt nyt...
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Tidligere ejer kommer og besøger os ca. hvert halve år. Derudover lidt kontakt pr mail med vedhæftede fotos.
Jeg bliver altid meget glad for, at han stadig viser interesse for kattene. Og han bliver altid glad for at se, at de trives godt her. Og jeg er sikker på, at de også er glade for at se ham
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
Jeg kontakter ikke dem så ofte, de må hellere ikke føle det som om jeg står på nakken af dem, det er lidt en hårfin balance.
Men billeder bliver jeg altid super glad for.
kontakt med forrige ejer :-D