{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

kontakt med forrige ejer :-D {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Vil bare dele min glæde med jer

Vi hentede Aslan i april 08, og har ikke et sekund fortrudt det. Han er en dejlig dreng
Når det så er sagt så ved jeg at tidligere ejer var ked af at skulle af med ham, men situationen gjorde det nødvendigt

Da vi hentede ham lovede jeg at vi nok skulle komme med opdateringer på den fine herres trivsel og sådan.

Jeg bliver bare så glad når der så kommer en besked hvor der bliver spurgt til ham, og jeg nyder at skrive hvor godt han har det, og hvor glade vi er for ham - jeg synes det er skønt at man kan holde kontakten på den måde

er der andre herinde der gør det?

(Hvis du selv læser med, så tusind tak endnu engang for at du valgte os)

Godt nytår fra os

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kontakt med forrige ejer :-D
  • #1   30. dec 2008 min anden kat der dersvære er død.. der sendete jeg også billeder og alt mulig til hendes tidligere ejer.. det var de også glade for de fulgte hende i ca 1.5år , men så blev hun desvære kørt ned..men syns det er en go ide.. den kat jeg har nu har den tidligere ejer ik´ngen interesse for.. desvære

• #2   30. dec 2008 ja det gør jeg også jeg skriver tit til min opdretter og sender billeder..

• #3   30. dec 2008 Jeg har haft skrevet il både Guccii og Balders tidligere ejere, men når jeg efter flere mails med både billeder og en lille historie, ikke får svar er jeg stoppet med det.
    JEg lovede at skrive til Guccis ejer, hvis/når hun fik killinger og jeg sendte billeder et par gange, men hørte intet.

Jeg har fortsat god kontakt til 2 af de killinger, der er født her. De er oprettet herinde og jeg kigger jævnligt ind om der er kommet nye billeder. Det er SÅ dejligt at se de vokser og nyder livet med deres mennesker.

• #4   30. dec 2008 Jeg har meget kontakt med en af mine killinge købere,, det er hende jeg solgte den sidste killing til, jeg havde den længe da der kom mange henvendelser på hende som jeg afviste. Jeg ved vores lille Lydia-killing har det godt og vi har også besøgt hende.. Hun er 1,5 år nu og vi mødte tilfældigvis køber i dag ved netto, hun fortalte at de venter på hun kommer i løbetid, så vil de lave et kuld killinger på hende, og at de har fundet en god han med et godt temperament til hende.. Vi har også fået billeder af hende løbende, det er bare dejligt at følge dem sådan... :¤)

• #5   31. dec 2008 Jeg har kontakt med dem der fik Chira de er søde til at give mig en opdatering..

Jeg skrev også i mine kontrakter på mine killinger at jeg skulle opdateres min 1 gang årligt, de behøvede ikke at ringe bare sende mig en mail, men jeg hørte fra 2 af dem 1 gang og siden har jeg intet hørt og den 3 ja de har aldrig opdateret mig... 4 killing ja han blev jo heldigvis her så der behøves ingen opdateringer...

Men må da indrømme at jeg er ked af det og skuffet over de ikke lige kan sende en mail med et billede og nogen få ord om hvordan de har det, men nej jeg må så håbe at intet nyt er godt nyt...

• #6   31. dec 2008 Det var egentlig meningen, at Bruno og Bjarne skulle tilbage til tidligere ejer, når han fandt en katteegnet bolig i Kbh. Men efter nogle måneder(s plageri) fik jeg heldigvis papirer på dem smiley

Tidligere ejer kommer og besøger os ca. hvert halve år. Derudover lidt kontakt pr mail med vedhæftede fotos.
    Jeg bliver altid meget glad for, at han stadig viser interesse for kattene. Og han bliver altid glad for at se, at de trives godt her. Og jeg er sikker på, at de også er glade for at se ham smiley

• #7   31. dec 2008 Jeg bliver altid lykkelig når jeg hører nyt fra mine killingekøbere.
    Jeg kontakter ikke dem så ofte, de må hellere ikke føle det som om jeg står på nakken af dem, det er lidt en hårfin balance.
    Men billeder bliver jeg altid super glad for.

Kommentér på:
kontakt med forrige ejer :-D

Annonce