{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Robin til dyrlægen {{forumTopicSubject}}

Her igår da jeg kom hjem opdagede jeg at Robin havde sjat tisset i min seng og rundt omkring på gulvet i alt ca. 8 steder og han snakkede helt vildt meget og var meget fokuseret på at rengøre sig forneden... ringede så til vagtdyrlægen som sagde at det sagtens kunne vente til imorgen jeg skulle bare fjerene vandet.. det gjorde jeg så...

ringede så imorges til dyrehospitalet som forklarede at han nok skulle i narkose så de kunne tage en urinprøve fra ham, og jeg skulle bare komme med ham når jeg havde tid, så da jeg havde været hos lægen gik turen til dr. dyr og jeg afleverede så robin og hun fortalte at de ville beholde ham natten over...

da jeg kommer hjem kommer jeg i tanke om at jeg havde glemt at fortælle at Robin er jo halvblind og ringer så derop og fortæller det og dyrlægen fortæller at han lige har tisset, hun vil så ringe tilbage når hun havde svaret på urinprøven, har så lige snakket med hende og jeg kan hente ham om en time...

JUBIIII

Robin slap for narkosen og overnatning på hospitalet så jeg får min lille guldklump hjem..

han har så små krystaller i sin urin og skal på special foder i et stykke tid for at neutrallisere dem.

PUHA er bare så glad for at han kommer hjem min anden kat savner ham også kan jeg se...

i må undskylde det blev så langt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Robin til dyrlægen
Kommentér på:
Robin til dyrlægen

Annonce