{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte hegn
  • #1   9. jan 2009 Er sådan nogle strømaggregater til katte og hunde ikke forbudt i Danmark ?

• #2   10. jan 2009 Jeg kender ikke produktet men hvis det er den type man graver ned i jorden og katten får et stød hvis den træder ud over det usynlige hegn har jeg svært ved at forestille mig det kan være lovligt.

Disse usynlige hegn giver jo ikke dyret en fair chance for at vide hvor langt det kan gå.

Jeg har selv stødtråd på mit hegn, men det sidder højt oppe og kattene har et hegn de kan se og de skal forsøge at forcere dette før de får stød.

Jeg forstår slet ikke hvordan man overhovedet kan finde på at udvikle den slags hegn. Tænk på hvis vi mennesker blev tvunget til at gå med et halsbånd og vi ikke vidste at vi ville få et stød. Desuden tror jeg helt ærligt at katten ville rende ad h.... til hvis den forcerede den usynlige tråd og fik et stød på halsen. I tilfælde hvor dyrene vender om og "hopper" tilbage i "indhegningen" bliver det jo rent faktisk også "straffet" med et nyt stød.

Kommentér på:
Katte hegn

Annonce