{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Plejebarn {{forumTopicSubject}}

hejsa... så har vi fået dejlige Kiki i pleje, og det går fremad med hende selvom hun stadig er lidt skeptisk over for brormand og den lille drillepige smiley Men hun kommer i det mindste frem nu og kæler, og har da snakket lidt med Comet og Sima uden at knurre smiley Heldigvis har der ikke være slåskampe overhovedet. Men jeg ville lige høre: Cecilie (Kiki's mor) har tilbudt at jeg må oprette Kiki på min profil herinde da vi jo skal have hende boende i et godt stykke tid... også fordi at så kan Cecilie selv følge med i Kiki's hverdag og se en masse forskellige billeder af hende (vil dog selvfølgelig også sende billeder til Cecilie) Det bliver ikke lige med det samme at jeg opretter hende, for vil gerne kende Kiki lidt bedre og vil ikke jagte hende med et træls kamera før hun er helt tryg, men jeg ville lige høre folks holdning til hvis jeg opretter hende herinde? For jeg vil ikke bruge tid og energi på at skrive så meget og uploade billeder (Da jeg også har meget travlt med et nyt studie) hvis folk alligevel afviser fordi hun jo kun er vores "plejebarn"? =) Men ellers vil jeg lige sige at vi er meget glade for at have hende her, og det er som at have 2 Cometer (de er jo også helsøskende) smiley De har samme personlighed og når der er dæmpet lys er det umuligt at se forskel på dem. Comet og Sima virker også meget glade for hende, men hun er lidt skeptisk når Comet tonser imod hende som han gør ved Sima når han vil lege smiley Så det bliver til en del knurren og hvæsen men også nogle øjeblikke hvor næserne lige mødes uden problemer. Generelt er Kiki mere tolerant over for Sima, men hun er jo heller ikke så gammel smiley Så tak til Cecilie for at vi må låne hendes lille kælepot (der skal helst kæles 24 timer i døgnet, og hold op hvor kan hun spinde) =o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plejebarn
  • #1   28. aug 2005 Jamen jeg ville aldrig selv gå af med Comet eller Sima, så hvis Cecilie kan beholde Kiki på den her måde så vil vi da hellere end gerne have hende. Desuden har vi jo kun været så heldige at få Comet pga at Cecilie solgte ham til os smiley Og så er det jo oss lidt sjovt at de er søskende smiley Skal se om jeg kan få taget et billede hvor de sidder ved siden af hinanden en dag når de er blevet mere vant til hinanden, så i kan se hvor meget de ligner hinanden smiley Det er faktisk ret meget... Man skal lige kigge ordentligt efter for at se hvem man skal kalde på hvis en af dem kommer gående smiley

  • #2   28. aug 2005 ja. jeg ligger lige et ind under Comet hvor de sidder sammen som killinger... Cecilie har sendt det ti mig.. hold op hvor er de nuttede smiley Håber at hun bliver accepteret når jeg opretter hende =o)

  • #3   28. aug 2005 ..så er det der.. det er billede nr. 5 =)

  • #4   28. aug 2005 Mange tak Carina smiley

  • #5   29. aug 2005 ..jeg har forresten også en del udfordringer, hvis nogen skulle være interesseret...

Kommentér på:
Plejebarn

Annonce