{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katteindhegning
  • #1   14. jan 2009 Glemte lige et andet spørgsmål: En side af min have vender ud mod vejen, mange har sat et lamelhegn op, men det synes jeg ikke passer til min have. Er der nogen der har et andet forslag. vil det se dumt ud, at sætte trådhegn der også? Eller kan jeg sætte et trådhegn, men ikke så højt som de andre steder? Hvad er den laveste højde man kan lave det i, hvis man sætter skråstivere på?

• #2   14. jan 2009 Jeg synes ikke, det vil se dumt ud med trådhegn der. Du kan jo evt. sætte nogle planter opad hegnet for at gøre det pænere: slyngroser, kaprifolie eller clematis smiley

Jeg har også brugt alm. havehegn til min indhegning. Selv min mindste burmeser på 3 kg. kan slet ikke gå igennem. Er du virkelig sikker på at dine katte ville kunne det?

Der er billeder fra min indhegning på min hjemmeside smiley

• #3   14. jan 2009 vores er 5x5 cm så killinger ikke kan smutte ud.... det er godt og kraftigt...... og så ser det ikke helt tosset ud smiley

• #4   14. jan 2009 Jeg vil anbefale dig at kontakte Lis (brugernavn: *Lis* skal vist have anden farve øjeskygge:-) *). Hun kan med stor sikkerhed give dig et link til hendes indhegning af haven. smiley

• #5   14. jan 2009 Jeg har brugt finmasket hønsenet. Ikke godt op ad en hæk. I stormvejr flænser hækken hegnet. Så næste gang bliver det havehegn 5x10 cm.

**Hvad er den laveste højde man kan lave det i, hvis man sætter skråstivere på?**

Jeg ville nok ikke turde løbe an på noget, der var lavere end 180 cm.
    Skråstivere? Du mener foroven på hegnet .. eller?

Kommentér på:
Katteindhegning

Annonce