{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

en meget lille tjeneste :) {{forumTopicSubject}}

Ville bare lige sige (som nogen af jer ved) at nu tager jeg på en "lille" køretur efter Bello Bazooka. Glæder mig helt vildt til at jeg er hjemme igen og skal vise ham frem for Mischa smiley

Derfor vil jeg også bede jer om noget som jeg normalt ikke gør, nemlig at stemme i en udfordring.. Det er udfordringen mellem Bello Bazooka og Mischa. (link fjernet) Den når nemlig ikke at blive afgjort, men kunne stadig være sjovt at se hvem af dem der vinder den smiley Så ville ikke engang kunne sige "stem på min kat" for det er de begge to snart.. smiley
Bazooka bliver slettet og oprettet igen i mit navn når jeg kommer hjem med ham, så der er nogle timer at løbe på endnu.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en meget lille tjeneste :)
  • #1   29. aug 2005 smiley
    Mange tak alle sammen smiley Endnu en gang er det Bazooka der vinder smiley Det gjorde han også første gang de legede sammen, da han var ca 6-8 uger.. smiley
    Er lige kommet hjem med ham, så lige pludselig er han slettet og oprettet igen smiley Skal lige have dem introduceret ordenligt, og skal selvfølgelig nok skrive om det..

Kommentér på:
en meget lille tjeneste :)

Annonce