656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

HJÆLP......! (Tisser på tøjet) HJÆLP......! (Tisser på tøjet)

HEjsa.

Som overskriften siger, tisser en af mine katte på vores tøj. det er aldrig sket før. da jeg stod op i morges havede en af dem tisset på det tøj jeg havede suterede for at vaske.

Hvorfor begynder de på det. og kan lugten forsvinde fra tøjet igen...?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP......! (Tisser på tøjet)
  • #1   17. jan 2009 med rodalon....
    der kan have lagt et par sure strømper der lugtede forkert. hvis den blir ved med at tisse forskellige steder skal du ta den til dyrlæge da det kan være en infektion. ellers er det bare en dårlig vane. min han kat tar det rene tøj og gir samme tur...

• #2   17. jan 2009 okay. jeg har prøvet og vaske det med det samme. men sys stadig det lygter selvom min mor siger det ikke gør. nu må jeg se. ellers præver jeg med rodolon.

• #3   17. jan 2009 Vivian det kan være fordi katten har fået en urinvejsinfektion og eller hvis den ikke er neutraliseret for at duftmarkere.

Der har været rigtig mange katte de sidste dage med urinvejsinfektion bla. her på KG, så hold øje med om den tisser andre steder.

Urinvejsinfektion er utrolig smertefuldt og derfor forbinder kattene ofte kattebakken med smerter og begynder at tisse andre steder fordi de tror at det er bakken der giver dem smerter. Hvis den tisser meget eller andre steder så må du til dyrlæge og få noget antibiotika til den.

• #4   18. jan 2009 Ja RODALON du kan vaske med rodalon bare sørg for der ikke er sæbe rester. katten vil altid kunne lugte at den har tisset der selvom vi ikke kan lugte det.¨
    jeg har vasket min dyne tons vis af gange med rodalon og det hjælper,

• #5   18. jan 2009 stil evt en mad skål med tørfoder i tøjet katte hader at lave utøj hvor maden er.

• #6   18. jan 2009 Okay. mange tak for jeres respons. :0)

Hun er et halv år gammel og han katten er 3 år. de er begge nuteriliserede. de blev de da de var omkring 4 mdr. gammel. så de skulle ikke være derfor.

okay vil da lige holde øje med om de er syge.

• #7   20. jan 2009 okay. nej alt er som det plejer. overhovedet ingen forandringer. så jeg holder lige øje med dem.

Kommentér på:
HJÆLP......! (Tisser på tøjet)

Annonce